Camillaa Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei Min datter på 1 år skal begynne i barnehagen nå veldig snart. Hva skal jeg kjøpe inn av ting og tang ? Jeg har allerede kjøpt: Sekk, drikkeflaske, matboks, regntøy, fleesejakke, sokker med slik antgli under. Hva mer bør jeg kjøpe inn? Noen tips ?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Innesko/tøfler Dyne (hvis de ikke har det der) Gummistøvler Vindjakke Lue Votter, parkdress, ulltøy til vinter
Stor_smil Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Går hun?? Om hun ikke går(slik som da min startet i bhg), så kjøpte vi termosko/tøfler fra reflex til 199,- til å bruke ute. De var vanntette og varme, og helt geniale å bruke da sko ble litt klumpete i sandkassen og slikt. Dersom hun går er det greit å ha joggesko nå utover høsten (vent med de varme skoene, så ser du hvilken størrelse hun bruker da!) og kanskje ett par støvler til våte dager. Vi investerte ikke i parkdress før han hadde gått i bhg i ett halvt år (startet i sept i fjor), da det holdt med regntøyet. Noen syntes sikkert det er greit å ha en parkdress på dager hvor det blir klamt og unødvendig med regntøy?!? Lykke til med barnehagestart
stripete ullsokk Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Hei! Sjekk ut www.barnehageboken.no Masse bra der:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå