Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

min datter er 14 mnd, og spiser grøt til kvelds. Ikke om morgenen. Når er det vanlig å slutte med grøt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig opp og ned det der. Veldig mange barn slutter å spise grøt helt av seg selv, mange før fylte 1 år, de går vel lei vil jeg tro? Min datter er 13 mnd og nekter enkelte ganger når jeg kommer med grøtpletten, men jeg håper det går over og at hun vil spsie det en stund til. Det er jo så greit og praktisk, enkelt å tilbrede og inneholder alt de trenger.

Jeg jobber på småbarnsavdelig i barnehage og vi har barn opp til 2 år som får grøt fra tid til annen

Skrevet

Tja, hva som er "vanlig" vet jeg jammen ikke. Den eldste hos meg sluttet da hun var 10 mnd, da nektet hun plent å spise ei eneste skje grøt lenger. Guttten min på 20 mnd elsker den diiiigre grøtbollen har får til kvelds ennå, og det ser ikke ut som om han har tenkt å slutte på lenge ennå. Jeg syns det er enkelt å greitt m grøt, da får de i seg masse jern, kostfiber og melk.

Skrevet

datteren min spiser også grøt ennå, å hun er snart 2år. hun er ganske småspist ellers, og blir fort lei av brød. så da synes jeg egentlig at grøten er grei å ha, så får hun hvertfall i seg næring.

Skrevet

Liullegutt paa 2,5 aar spiser fremdeles groet innimellom.

ioni derimot har iokke spist greot siden han var rundt 8 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...