Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Ta med negativene fra bryllupet mitt og levere til fotoknudsen og de på cd? Svindyrt der vi tok de!!
AneB Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Mange fotobutikker gjør ikke det, for de tror de ikke får lov pga åndsverkloven. På min lille lokale Elite-foto har de likevel begynt å gjøre det (aner ikke om det gjelder alle Elite) eller så kan du sende de til Allfoto. De gjør det i alle fall.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Det stedet vi bruker er ikke en kjede slik som fame ellernoe. Tror du det er imot loven da? Vi fikk jo negativene liksom
AneB Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Om det er mot loven eller ikke har ikke jeg personlig noen formening om. Men allfoto og Elite foto sier at så lenge kunden ikke har skrevet under på at fotografen har copyright på bildene, så er det ikke i strid med loven. Så lenge du har fått negativene (så rart!!? Trodde ikke de pleide det) så bør de vel kunne fremkalles hvor som helst.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Er en mann som jobber der vi tok bildene. Bare han som fotograferer. Hehe. Har ikke skrevet under på noe jeg. Annet enn levering på bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå