mto2 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har ikkje prøvd det, og lurer på om det er ein slange opp skjeden eller korleis dette fungerar. Nokon som kan svare?
mammmamia ** Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Det er en lang, smal stav, ikke en slange.
~sjiraff~ Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Da jeg fikk det var det en slags stang (nesten som en dildo) som hun tredde en kondom og glidekrem e.l. på, så stakk hun den opp i skjeden og der så vi veslesnupp ligge å sprelle på skjermen )
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 hehehe nei nå måtte jeg le=) lang stav som romsterer oppi der hehe
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Er en slags liten stav ja. Ikke vondt, bare litt rart. Men gøy å se livmora si på ul da:) Jeg er muligens litt rar ja. he he
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Ja, er som en smal dildo ;-) Ikke ubehagelig for meg i hvertfall.
Meg + 2 prinsesser Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Ikke ubehagelig i det hele tatt, klart du kjenner du har noe der:|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå