Lille Filur Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 får nesten ikke puste jeg! Håper på lyn og torden snart=)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Ja, sitter stille og svetter. Sånn sett tar jeg gjerne overgangsalderen med det samme, det kan umulig bli klammere.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Ja, det er ikke noe behagelig å sove når det er sånn.
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Nei æsj gruer meg... men gutten sovna med en gang i dag. Men han har vifte som blåser inn av døra hans. All luksusen blir ofret på han hehe
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Det er kjempeekkelt. Jeg går på vanndrivende så det sier seg jo selv hvor digg det er for meg... :/
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Hm, kanskje det hadde hjulpet. Minsta har våkna i ellevetida hver kveld i tre dager, og ikke klart å sovne igjen fordi det er klamt og varmt. Og så har hun vært tilsvarende tuslete på dagtid, ikke tålt noe, grinete og med sugekopp festa i meg, hurra.
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Hehe det hjelper ikke akkurat med kroppskontakt heller... Det er verdt et forsøk, det er utrolig nok det eneste rommet det går an å puste normalt i her akkurat nå..
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Nei, ikke sant.. Er jo ikke akkurat bæring, da, hun er fire, men siden hun ikke tar igjen de to-tre timene hun mister om natta ved å sove lenger om morran, blir hun like atal som når hun er småsyk, hele ettermiddagen er det helt umulig å gjøre noe alene, tar på vei for det minste (hvis vi kaster ball og ballen ruller fra henne, for eksempel, skikkelig sjarmerende å ha en unge som sipper fordi baller faktisk er runde...) og ikke noe til matlyst heller. I dag var hun helt skutt i femtida, tøyde det til seks men da sovna hun før hun traff puta. Så jeg håper hun sover gjennom i natt... jeg er for gammal til å tåle avbrutte netter lenger...
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2007 hehe det er ikke lett å være liten... Så blir de jo ikke i bedre humør av varmen heller da..
Gjest Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 ...og der innhenta skjebnen meg, ja - for et kvarter siden våkna hun, og hadde 39,4 i feber. Vel, da veit jeg hvordan natta blir, i det minste...
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2007 Nei uff stakkars jenta di.. og deg hehe. du får ha en god natt
Gjest Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Takk, viftetrikset skal utprøves, i hvert fall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå