Gå til innhold

Det er så latterlig klamt nå..

Anbefalte innlegg

Skrevet

får nesten ikke puste jeg! Håper på lyn og torden snart=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sitter stille og svetter. Sånn sett tar jeg gjerne overgangsalderen med det samme, det kan umulig bli klammere.

Skrevet

hehehhehe du sier noe...

Skrevet

Ja, det er ikke noe behagelig å sove når det er sånn.

Skrevet

Nei æsj gruer meg... men gutten sovna med en gang i dag. Men han har vifte som blåser inn av døra hans. All luksusen blir ofret på han hehe

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Det er kjempeekkelt. Jeg går på vanndrivende så det sier seg jo selv hvor digg det er for meg... :/

Skrevet

Hm, kanskje det hadde hjulpet. Minsta har våkna i ellevetida hver kveld i tre dager, og ikke klart å sovne igjen fordi det er klamt og varmt. Og så har hun vært tilsvarende tuslete på dagtid, ikke tålt noe, grinete og med sugekopp festa i meg, hurra.

Skrevet

Hehe det hjelper ikke akkurat med kroppskontakt heller... Det er verdt et forsøk, det er utrolig nok det eneste rommet det går an å puste normalt i her akkurat nå..

Skrevet

Nei, ikke sant.. Er jo ikke akkurat bæring, da, hun er fire, men siden hun ikke tar igjen de to-tre timene hun mister om natta ved å sove lenger om morran, blir hun like atal som når hun er småsyk, hele ettermiddagen er det helt umulig å gjøre noe alene, tar på vei for det minste (hvis vi kaster ball og ballen ruller fra henne, for eksempel, skikkelig sjarmerende å ha en unge som sipper fordi baller faktisk er runde...) og ikke noe til matlyst heller. I dag var hun helt skutt i femtida, tøyde det til seks men da sovna hun før hun traff puta. Så jeg håper hun sover gjennom i natt... jeg er for gammal til å tåle avbrutte netter lenger...

Skrevet

hehe det er ikke lett å være liten... Så blir de jo ikke i bedre humør av varmen heller da..

Skrevet

...og der innhenta skjebnen meg, ja - for et kvarter siden våkna hun, og hadde 39,4 i feber. Vel, da veit jeg hvordan natta blir, i det minste...

Skrevet

Nei uff stakkars jenta di.. og deg hehe. du får ha en god natt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...