Gå til innhold

Kan det ha värt slimproppen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skulle jeg på do og på truseinnlegget var det en ganske stor klump. Först trodde jeg at det var utflod men det virket mye til å väre det, ingen blod i den, litt gelèaktig mens utfloden min har värt mer lotionaktig...Gul og bitte litt grönnaktig farge..

Hva tror dere? Er förstegangs og termin idag...har hatt sporadiske mensmurringer i flere uker nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

garantert at det er proppen som har gått...og viss det er den, så er fødsel i gang..men det kan enda gå litt tid.. de mens murringene er modningsirer som min jordmor sa.)

lykkke til:)

Skrevet

trenger ikke være noe på gang nei.. min gikk for to uker siden, og gått med konstante mensmurringer i rygg og noe i magen pluss masse kynnere.. ingenting har skjedd her.. men såklart du er jo nærmere termin enn meg da:)

Skrevet

Min gikk for en time siden.. Det kan bare ikke ha vært noe annet!

Det var en lang.. geléaktig, tykk .. "pølse", som bare plutselig var på toalettpapiret. HELT ulikt utflod.

Synes det er spennende. Menstermin var den 8. og har termin den 12.. Så det kan gjerne være rett rundt hjørnet nå.

I det minste tyder det på at alle de vonde maseriene mine gjør ET eller annet der nede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...