Gå til innhold

Hva ser man på ul ved 9 uker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul og er nysgjerrig:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde innvendig ul i uke 9 og da så han/ vi en liten "bønne" og et lite hjerte som slo :-)

Skrevet

tror mulignes de kan sjekke hudfolden i nakken og regne sammen med alder til mor for å få sannsynlighet for downs. Ellers er det vel ikke mye å se tror jeg :) En klump med kanskje litt antydning til armer og ben? Lykke til :) moro med UL!

Skrevet

Det er i uke 12 du kan se ang downs. Tror du bare ser en liten "bønne", det gjorde i alle fall jeg i uke 8.

Skrevet

Ikke så veldig mye mer enn et dunkende hjerte tror jeg:)

Skrevet

he he er ikke noen sånn sjekk jeg skal på. Er bare innvendig rutinesjekk for å se om alt står bra til :o) Tror den sjekken er ved 12 uker om jeg ikke tar helt feil?

Skrevet

Jeg hadde utvendig ul i uke 9 og da så jeg en liten 'klump' med hjerte som slo. En nyyyyyyyydelig fantastisk opplevelse :)

Skrevet

Utvendig i uke 9? Jeg var i uke 12 også, og til og med da tok de ikke utvendig på meg.

Skrevet

oi hadde du utvendig? noen spesiell grunn til det?

Skrevet

var på ul da jeg var 9+1, og så da en liten bønne på 23 eller 32 mm (husker ikke helt), med et bankende hjerte, og sprellende armer og ben :o)

Skulle bare sjekke om det var liv pga flere små blødninger...

Skrevet

Fastlegen min har ulapparat på legekontoret (utvendig) og siden jeg hadde en MA sist ville han sjekke det. Så da tok vi det der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...