Gå til innhold

Hun sutrer/gråter mye, og vil ikke spise...

Anbefalte innlegg

Skrevet

13 mnd gamle tullemor er veldig "følsom" for tiden. Det skal ingenting til før hun sutrer og gråter, og hun vil opp i fanget hele tiden. Hun har ikke lyst på mat heller, hun spiser bare noen få biter til hvert måltid før hun begynner å spytte ut. Væske får hun i seg.

Idag var vi på lekeplassen og da storkoste hun seg. Hun lo og sprang rundt overalt, så det virker ikke som om det er noe fysisk som plager henne. Jeg mener jo at det isåfall burde melde seg uansett hvor vi er og hva vi holder på med. Hun har energi nok, hvis hun bare får gjøre noe morsomt. Når vi er innomhus derimot, sitter hun gjerne i fanget og vil bli båret rundt omkring. Slik var det ikke før, det har vært sånn bare de siste dagene.

Det er ikke noe problem å pusse tennene hennes, så jeg tror egentlig ikke det har noe med tannfrembrudd.

Hun virker takknemlig for å få hvile om dagen sammen med kosebamsen sin, samt å bli lagt om kvelden. Da holder hun rundt bamsen og lukker øynene ganske raskt.

Jeg har egentlig ikke noe spørsmål her, vil bare lufte tankene og høre om noen av dere kjenner igjen denne oppførselen. Er det bare en fase, tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rettelse: "jeg tror egentlig ikke det har noe med tannfrembrudd Å GJØRE". :-)

Skrevet

Det er nok en fase :-)

Eller kanskje en begynnende forkjølelse. Ikke enkelt å si.

Men jeg ville tippet en fase........

Skrevet

Takk for svar. Var inne hos henne nå. Hun gråt, men lå helt stille i senga og var dyvåt av svette. Hun har ikke spesielt tykk dyne og vinduet var åpent. Hun fikk vaksine igår, og da ble hun veldig trett, men hun skal vel ikke være uvel dagen etterpå også? Hmm... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...