~sjiraff~ Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Samme finger, samme sted... Venstre pekefinger og kun det nederste leddet.. Var hovedn på samme sted for ganske nøyaktig to uker siden.. Noen som aner hva det kan være?!
~sjiraff~ Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2007 Ingen fler med hoven finger i sommervarmen?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Nei, da er det i så fall alle sammen samtidig.
knipling Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg har hatt en finger hoven snart i to uker. Langefingeren og nederste ledd. Ubehagelig, så nå skal jeg til lege.
~sjiraff~ Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Min er gått over nå.. har bare vart noen timer de gangene jeg har hatt det.. Merkelige greier..
bente69;) Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Syns det høres ut som aids jeg Laffen.... en ting er hvertfall sikkert, du er ferdig nå!!!! Dette er mitt beste tips. Selv hovner jeg veldig opp i varmen, men mest i føttene.
~sjiraff~ Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 *fnis* jaja det var det.. fint så lenge det varte ;o) Men synes det er litt rart og bare hove opp i ett ledd i en finger pga varmen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå