Gå til innhold

samvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så irritert på x'en..... ringer for å si at når han skal ha ungene den ene ettermiddagen i uka så skal han bestemme selv hvilken dag...variere etter hva som passer han best. Fy faen blir så arrrg!regner ikke med at han stiller opp viss ikke han har fast dag! Den mest bortskjemte møøkatassen tror at alle skal legge til rette livet etter hans liv..... Dette skal han ha på meklingattesten og, +at den dagen jeg flytter fra fylket så skal han ha di 50%......dvs den dagen jeg flytter 40 mil hjemover og vekk herfra-. Ungene er 2 og 3 år.

Håper jeg klare å få snakket han til fornuft men tror ikke det er mulig!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får forklare ham at det ikke er hovedsaklig deg han skader med den innstillingen sin, men barna...!

Barna har krav på faste rutiner, og planlagt samvær, så nekter han å gi deg en fast dag (med fleksibilitet fra din side naturligvis!) kan han nektes samvær.

Å fremme ønske om 50% samvær ved en evt flytting på 40 mil er jo fullstendig barnemishandling, så der har han nok forestilt seg at en evt rett vil ta stilling til hans egen trass fremfor barna...idioti.

Foreslår at du bestiller time hos familievernkontoret, og at dere møtes der for å lage avtale.

Skrevet

Ja vi har fått time hos familievernkontoret, men han berre må diskutere alt før den tid. Jeg sier berre ja da jeg fram til da fpr å slippe mer krnagling. Han tenker berre på seg selv uansett hva det er, ikke barna som går først der nei!! Skal bli deiligt å bli ferdig med meklinga. Større egoist skal man lete lenge etter, arrrrggggh alså!!! Godt å høre at du mener han ikke har "sjangs"!! takk for svar, ble litt letta når flere har samme mening som meg. Han er expert på å snurre meg rundt lillefingen:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...