Mamma til verdens beste barn Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Vi får nr 2 når nr 1 blir 2 år, og OTH-fan som jeg er tenker jeg på å anskaffe søskenvogn. Men hvor stort behov er det egentlig? Noen med samme avstand som har noen erfaringer? Jeg må jo ha muligheten til å gå ut med begge barna, men det er jo ganske mye penger da... Og hvor mye gidder de egentlig å bruke søskenbrettet hvis man velger den løsningen i stedet?
nick39 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Det var 2 år og 3 månder mellom våre barn. Hun på 2 år sluttet å sove på dagen i den perioden da lillesøster kom til verden. Og i starten sov den minste inne og hun elste (da behovet kom innimellom) sov ute i vogn. Søskenbrette var tingen her. Den er brukt myyyye.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Sover ikke den største på dagen enda? Jeg tror jeg ville hatt søskenvogn. Bare en trille eller noe. De koster jo ikke så mye.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 søsken sete er jo også et alternativ om nr 1 kan sove etter bytur el.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå