Gå til innhold

Hvordan er formen deres nå og hvor langt på vei?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Endelig er kvalmen borte (ihvertfall nesten:) Jeg er 10+6, uke 11 imorgen og vet ikke om det er akupunkturen eller ingerfær-pillene som har ansvaret eller rett og slett at kroppen har kommet seg over det første sjokket av å være gravid. Deilig er det uansett! Ida is back;)

Jeg er 10+4 og hittil har jeg hatt veldig lite plager. Store ømme pupper og konstant småkvalm uten å måtte spy var alt - også begynte kvalmen å gi seg for kanskje et par uker siden. Blei selvfølgelig IKKE letta over å ikke være kvalm, bare bekymra for om noe kunne være i veien. Vel, jeg kan tydligvis slappe helt av, for i går begynte jeg å spy i stedet! Urk! ;-p

Jeg er nå 12 uker på vei med mitt første, og har det veldig bra! Har ikke vært noe kvalm! Jeg føler meg gravid, brystene har vokst og jeg har fått litt mage, men ellers er det veldig lite som "plager" meg. Selvsagt har jeg en del bekymringer, til og med det at jeg er i så god form bekymrer meg av og til. For det er vel ganske normalt å være uvel? Mange slike spørsmål gnager i meg fra tid til annen. Fikk lånt meg en bok på biblioteket - tenkte at jeg skulle lese meg frem til en litt bedre forståelse av det som skjer inni meg nå, men kom fram til at vi er så forskjellige at det ikke er mulig å si hva som er et normalt svangerskap. Uansett var det veldig kjekt å komme over en side som denne. Godt å høre om andres opplevelser og erfaringer!

Jeg er så glad for jeg er endelig i helt super form!Er 13 fullgåtte uker på tirsdag, og føler meg ikke gravid i det hele tatt nå..hehe..uten den lille kulen som har kommet på magen..er ikke trøtt lenger, har masse energi og spiser akkurat det jeg har lyst på nå:)Hold ut dere som er kvalme!det går snart over..jeg spydde i nesten 6 uker, men det kommer bedre dager!:)

Annonse

var på min første kontroll i går, og til min store forskrekkelse så har jeg gått ned 4-5 kg og er idag 11+2 på vei..... men har spydd å vært kvalm i over en måned nå og har ikke særlig med matlyst, men ser lyst på tilværelsen og håper det går over snart =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...