Gå til innhold

Hvordan er formen deres nå?


trebarnsmamma?

Anbefalte innlegg

Synes det er litt lite liv her inne på terminklubbsiden foreløpig jeg :) Men vi blir vel flere etter hvert! Hvordan er formen deres nå da? Jeg er kjeeeempetrøtt, er også mye svimmel og litt uvel. Blir fort kortpustet også, og har avsky for en del lukter. Må spise det jeg kjenner at jeg klarer å spise uten å bli kvalm. Er likevel fornøyd med formen i forhold til sist svangerskap hvor jeg hadde ekstremkvalme fra dag en omtrent og ut svangerskapet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eg er oxo trøtt å blir fort slitn... merke at eg har nå i magen,men formen e ellers kjempefin.. dettan e min nr 2,å forje svangerskap va eg oxo kvalm fra dag en,helt grusomt,men ingenting av det nå,d er hærlig:)

når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ØMMMMMEEEE pupper (våkner når jeg snur meg om natten..hehe) og vondt i hodet + litt sliten.. ellers så får jeg "maten i halsen" i noen timer i løpet av en dag.. kommer og går.. får vel nyte dette mens vi kan før kvalmen virkelig setter i gang..;) har termin 15. dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 10 april:) har litt ømme pupper jeg å,men ike sånn at jeg reagere så mye på d enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Går med nr 2 imagen, har termin 5 april..er periodevis kvalm..med første kastet jeg opp dag og natt, ..men det kan fortsatt komme..hehe men lever i håpet:) ellers er jeg veldig plaget med bekkenløsning, det hadde jeg med 1 også...fra før jeg visste at v var gravid..men men det må bare gå..lille pia er foresten bare 6 mnd...hehe så det blir ikke noe avslappning her i gården:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin et sted mellom 30. mars og 2. april. Regner nesten med at h*n kommer i slutten av mars siden nummer 1 kom litt før termin :) Jeg lå mye på sykehus sist pga at jeg kastet opp alt jeg fikk i meg, så håper jeg slipper det denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er gravid med nr.3. Alle graviditetene har vært forskjellige. Denne gangen har jeg hodepine på kvelden, er trøtt som en østers, fort sliten og puppene får snart ikke plass i bh-en! Er litt komisk...fniiiis...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ufattelig trøtt og plages av kvalme store deler av dagen. Jobber veldig med å forsøke å finne et opplegg som fungerer. Blir sulten nesten hver andre time, og kommer til å rase opp i vekt. Men men. Antar kvalmen gir seg i uke 11-12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg plages med nøyaktig det samme.. kunne sovet meg igjennom hele dagen, og er småkvalm med jevne mellomrom. Spiser mye frukt og drikker vann hele tiden for å dempe sult-følelsen. Har ikke lagt på meg et gram men kjenner at det er "ting på gang"! Føler meg også litt opp og ned i humøret, men det kommer litt av trettheten. Glad jeg har ferie i noen dager til. Har ikke vært gravid på 10 år, så jeg føler meg veldig fersk :-) Jeg har termin 14 april, etter siste mens. Vi satser på at kvalmen gir seg fort!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det nesten akkurat som deg Peekaboo med nr. 2 i magen. Er trøtt, sliten og svimmel og blir andpusten av å gå i trapper og å synge for dattera mi... Begynner også å bli litt kvalm, spesielt når jeg er sulten. Jeg reagerer også på noen lukter. Jeg hadde også hyperemesis i forrige sv.skap, og var på sykehuset en gang. Da hadde jeg gått ned 7 kilo og var i uke 10. Men slapp intravenøst og begynte på noen tabletter som gjorde at jeg ikke kastet opp. Forrige gang begynte kvalmen i uke 5-6, så jeg får se... Håper jeg slipper det! Har termin 15. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare fem uker på vei, men har merket det på brystene først og fremst. Gikk ned 26kg før jeg ble gravid, så det var en del plass i de gamle bh'ene mine for å si det sånn. Nå begynner de å passe igjen! Det er rart at det skulle går så fort. Ellers kjenner jeg en blanding av svak svak kvalme eller sultfølelse (har ikke helt bestemt meg for hva det er) 1-2 timer etter at jeg har spist. Den forsvinner hvis jeg spiser litt... Kunne det bare være sånn her fremover skal jeg være fornøyd, men jeg har en mistanke om at det blir verre ja, hehe. Er min første dette her da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ømme pupper- også kan jeg være litt uggen om dagen, men ikke sånn at jeg spyr. Ellers så sliter jeg i å få i meg mat, ting som var kjempe godt før, frister ikke lenger på samme måte..Har gått ned litt, men rekner med det kommer igjen:) KJenner en del stikking nede også, sånn av og til..Håper den liie spiren klamrer seg, skal på ul om 2 uker ..og håper vi ser et hjerte som slår da:)termin rundt 7 april:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 2 april...Dette er mitt første svangerskap, så vet liksom ikke helt hvordan man skal føle seg. Hva som er normalt og ikke normalt... Og jeg lurer nesten på om jeg virkelig er gravid?! Kjenner det bare litt i puppene... Men kjenner på magen at det er noe som vokser:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har termin 19 april :-) Kvalme som kommer og går gjennom hele døgnet. Kaster heldigvis ikke opp så langt. Mye trøtt og kunne vel omtrent gått i dvale om jeg ikke tvang meg selv til å være våken. Litt hodepine av og til og en helt elendig kondis.Ømme pupper.Kjenner godt at det er noe som skjer nede i magen min :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jag har termin runt 8 april. Bara lite ømma brøst och inte speciellt kvalm - än så länge:) Børjar fundera om det verkligen är helt normalt, verkar som alla har ømma brøst och mer eller mindre kvalma nu...? Har dock lite svullen mage och har tappat pusten totalt. Blir andfådd av minsta lilla och när jag førsøker springa min vanliga løpetur tar jag slut direkt...:) Så, får nog finna en annan träningsform snart... Bra initiativ Peekaboo, kul att läsa hur alla "ligger till".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, jeg har termin 3. april. Hadde ømme bryster tidligere, nå merker jeg ikke stort til det. Føler meg i veldig fin form. Syns jeg merker at brystene er større, men ikke mye. hadde det sånn sist og. Men husker at jeg ble veldig trøtt rundt uke 8-10. Det kommer vel snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har termin 19, så er helt fersk (nr en, men har vært gravid før). Litt ømme pupper, litt trøttere enn vanlig og denne sult/kvalme-følelesen når jeg våkner, og om jeg ikke har spist på en stund. Ellers ikke så mye enda, men kjenner jo at det skjer ting i magen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er trøtt og har utrolig ømme pupper, ellers sulten hele tida føler jeg,hihi:)

er ca 6uker på vei, men på denne tiden sist var jeg kvalm!! håper jeg slipper det denne gangen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg aldri har vært mere på do enn jeg er nå om dagene. Er mye kvalm også, Så har jeg startet med og sove en time på dagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er i 7. svangerskapsuke, har termin rundt 8. april. Formen er stort sett bra, jeg er ikke plaga med kvalme (tror jeg har gode gener, mor og søstre har vært lite plaga med kvalme), og håper det fortsetter slik. Jeg er trøttere enn vanlig, og i går hadde jeg sterk hodepine (men det har jeg ikke hatt i dag). Blir fortere sulten enn vanlig, og er ganske snopesjuk.... (men prøver å ikke spise for mye snop). Må også oftere på do enn vanlig. Litt ømme bryster, men ikke så mye at det gjør noe. Har mistanker om at jeg har bekkenløsning, begynte å få vondt i ene hofta før jeg visste at jeg var gravid, noen dager før jeg venta mensen. Nå er begge hoftene vonde, men smertene har avtatt noe. Har også litt ømme og hovne ankler. Magen er litt oppblåst/hard, så det er ubehagelig å bruke belte i buska. Sikkerhetsbeltet i bilen presser også på magen, så det ikke er godt. Men sammenlignet med noen av dere andre, ser det ut som om jeg har lite å slite med foreløpig, så jeg skal ikke klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff idag kom kvalmen! Har hatt min første spykule nå i kveld.

Ellers er jeg generelt trøtt,slitn og vondt i brystene.

Får ikke sove på nettene pga skikkelige smerter i korsryggen og i sidene.

Men skal ikke klage,er suuuper stas å endelig vær gravid,tar imot alle symptomer med stoooor glede(foreløbig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er ikke bra, begynte med kvalme nå på søndag, håper det går over etter hvert! Det gjorde det ikke sist gang, og mye halsebrann i tillegg!

Men mamma sier; -en får aldri to like svangerskap!! (jeg lever i troen på det)...he he he

Terminen er forresten 8.april:) Lykke til alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskap for mitt vedkommende, er i femte uke. har det helt supert, var bittelitt kvalm én dag, ellers har jeg ømme pupper (AU!) og såre brystvorter og en deiligmurring i magen. Halsbrann og promping er heller ikke et ukjent fenomen om dagen. Trøtt som en dupp og får ikke gjort så mye fornuftig på jobb.

 

Men stort sett har jeg det supert, nyter å kjenne at det er noe som skjer i kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også kjempe trøtt!! Ellers er jeg sulten veldig ofte og ømme bryster og også veldig oppblåst... Men that's it foreløpig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...