~Fanta~ Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Er den enkel å bruke? Jeg VIL HA blogg, men får det liksom ikke til....:-/
FruDart Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Er ikke så fryktelig vanskelig. Gå inn på www.blogger.com så kan du se selv. PS virker kun i Internet Explorer. Det finnes jo norske blogger du kan prøve også. Hvis du googler "blog" kommer det opp ganske mange. Det er bare å hoppe i det. Du finner fort ut hvordan det virker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå