Mammaja 120107 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Det trenger ikke å bli like slitsomt som med førstemann: http://www.barnimagen.com/forum/thread/10032662
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 åååh den var fin :-) har vært så bekymret selv.... men... håper jeg er like heldig :-)
Tpop Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Syns det bare var kos jeg første gangen jeg, første mnd var det litt mindre søvn og litt rutiner som skulle inn, men etter det så hadde vi verdens snilleste, roligste og tålmodigste pode. Mens nå derimot gruer jeg meg til å få en til med tanke på at jeg nesten synes eldstemann er mer enn nok om dagen, men det har sikkert mye å si at jeg er utslitt også da. Blir vel annerledes etterhvert.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Å det var deilig å høre. Foreløpig så bekymrer jeg meg mere nå enn med førstemann. Tror det kommer til å bli tøft med 2 småbarn. får håpe jeg får den opplevelsen de skriver om når babyen kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå