Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Det er nemmelig en diskusjon om dette i heimen... og jeg var antakelig veldig sent ute med sånt =)
nick39 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Eller kanskje.... enda yngre da jeg barberte meg under armene....he he det er så lenge siden.
Monajenten Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 12-13 på leggene. 15 under armene. (har veldig lyst hår og lite hår som vokser sakte, glad for det, ja:))
klg,2 boys now:) Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 sikkert 12-13 hater kroppshår så regne med det ble tatt bort med engang det dukket opp.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Ups... okej ja, kanskje på tide og tillate da =) Jeg mente neste sommer måtte holde, men mange i samme klasse gjør det. Nå har jo disse hormonbombene en tendens til å påstå at alle andre får lov... Tusen takk for svar =)
prekæs Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Vel, jentungen har gjort det noen år. Har aldri nevnt det for henne, bortsett fra de gangene jeg har lånt høvelen hennes. Piercing og hårfarging har vi jevnlige diskusjoner om derimot:)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #14 Skrevet 9. august 2007 Men... har hun hår å barbere bort? Er vel det det kommer an på? Jeg spurte aldri om lov, jeg bare gjorde det. Min mor barberte vel ingenting uansett. Jeg husker at som 13 så hadde jeg drøyd det en stund også...
♥Prinzessin♥ Skrevet 9. august 2007 #15 Skrevet 9. august 2007 Sikkert 14 år eller noe sånt. Syns ikke barbering er noe man skal gi lov til, men noe tenåringen skal få bestemme selv - bortsett fra barbering nedentil. Samme med stringtruser, da sånne ting er for seksuelt betont.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #16 Skrevet 9. august 2007 13-14 år tror jeg? Husker ikke helt. Nei, jeg var yngre enn det... 12 år må jeg ha vært! Var tidelig utviklet kroppslig da.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #17 Skrevet 9. august 2007 Men det med stringtruser f.eks. har jo for mange med komfort å gjøre da. Jeg syns ikke det er spesielt sexy for å si det slik... Og så lurer jeg på, skal dere andre "sjekke" på en eller annen måte at deres jenter (og gutter for den slags skyld) ikke driver med intimbarbering? Det er jo deres egne kropper og selv om den seksuelle lavalder er 16, så trenger ikke dette ha noe med om de har sex eller ikke å gjøre. Det har hvertfall ikke det for meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå