Høstspire 2011 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei alle sammen=) Ettersom sambo og jeg har bestemt oss for å ta ett ekstra brett med p-piller, SKAL vi ha oss en liten Juni 08 spire=) Er det andre her inne som skal det? Hadde vært kjekt å samle alle oss slik vi kan følge hverandre på ferden;)
Fullrulle86 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg er med på den:o) spira bør klamre seg fast neste mnd:o)))))))
Hera83 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Den er jeg med på! SKAL bli gravid i september!
Høstspire 2011 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Hehe, når jeg leser her inne føler jeg nesten hele landet prøver å bli gravide nå Spennede=)
Hera83 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Hehe ja... Man lever jo litt i sin egen verden her inne, babyverdenen..
Mammaen til Daniel og Ida :O) Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg melder meg på her jeg også. Vil ha junibarn ja. Hadde en SA på mandag så får nok ikke noe mai barn, men er jeg veldig heldig så kanskje det klaffer til juni... HÅPE HÅPE
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 jaaaaaaa.... etter 3 sa på rad så tar vi en mensenpause,så er det på`n igjen, så da håper vi den sitter på første forsøk igjen å att den sitter i 9 mnd. fram til juni -08:)
Gjest Renate&Nydelige Christina Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 jepp, eller i juli:-) må nesten klemme ut ungen før den tid for i sep08 MÅ jeg i min mors bryllup i spania! :-)
Venter på 3_de spire Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Heisann!! Slenger meg på her jeg også. Hadde tenkt meg å være med i mai-klubben, men ser mørkt ut å rekke det. Håper derfor på å få en/ei i juni. Lykke til alle sammen!!
Anicol*Blir det pergospire? Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Jeg SKAL være gravid nå, men er jeg ikke det så SKAL jeg ha Juni baby=)
Sabii2 Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Jeg SKAL ha en juni-baby! starter min første pp i september, så håper den sitter på første forsøk Jiiihoo! :-p
Høstspire 2011 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 10. august 2007 Hei alle sammen!=) Tenkte bare vi kunne få en oversikt over eggløsningen vår i september! Hvordan ligger dere an? Dersom dere ikke vet helt skikkelig kan dere gå inn på: http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Ovulation____348.aspx 1. september ***************** 2. september ***************** 3. september ***************** 4. september ***************** 5. september ***************** 6. september ***************** 7. september ***************** 8. september ***************** 9. september ***************** 10. september ***************** 11. september ***************** 12. september ***************** 13. september ***************** 14. september ***************** 15. september ***************** 16. september ***************** 17. september ***************** 18. september ***************** 19. september ***************** Sommerspire08 20. september ***************** 21. september ***************** 22. september ***************** 23. september ***************** 24. september ***************** 25. september ***************** 26. september ***************** 27. september ***************** 28. september ***************** 29. september ***************** 30. september *****************
Hera83 Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Hei alle sammen!=) Tenkte bare vi kunne få en oversikt over eggløsningen vår i september! Hvordan ligger dere an? Dersom dere ikke vet helt skikkelig kan dere gå inn på: http://www.babyverden.no/templates/Calculator_Ovulation____348.aspx 1. september ***************** 2. september ***************** 3. september ***************** 4. september ***************** 5. september ***************** 6. september ***************** 7. september ***************** 8. september ***************** 9. september ***************** 10. september ***************** 11. september ***************** 12. september ***************** 13. september ***************** 14. september ***************** 15. september ***************** 16. september ***************** 17. september ***************** Mali83 (tror den skal være rundt denne datoen iallfall) 18. september ***************** 19. september ***************** Sommerspire08 20. september ***************** 21. september ***************** 22. september ***************** 23. september ***************** 24. september ***************** 25. september ***************** 26. september ***************** 27. september ***************** 28. september ***************** 29. september ***************** 30. september *****************
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå