Lille Filur Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg spiser alltid kyllingburgeren de gangene jeg er der. Nå har det kommet en ny type og den er kjempe god!=) Og så må jeg ha majo til pomesfritsen. Har bare smakt cheeseburgeren og mac feast utenom denne... hvilken er best av alle de har der? =)
meg & to små vampyrer Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 ingen. etter at jeg som 15 jobbet der i det jeg liker å kalle "sommeren fra helvete" med 40 grader på kjøkkenet der og frityrlukt til langt under pannebarken, orker jeg ikke lukta en gang. he he:)
nick39 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Ingen her eller.........Men nå er det utrolig lenge siden jeg har spist der.
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg spurte hvilken da... hehe;o) sånn er det vel overalt hvor man jobber...
klg,2 boys now:) Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 qp og big mac..nam namm..men garantert tarmskyll med mcdonalds mat..sikkert noe kjempe bra stoffer i maten der:/
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 qp pleier sambo å spise også. Smakte på den sist, men synes ikke kjøtt er noe godt. Ser veldig god ut da;o)
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 helt vanlig cheeseburger uten den grusomme sylteagurken
Lille Filur Skrevet 9. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2007 Ja hvorfor i alle dager skal de legge på den fæle agurken? Æsj!
ana baroma Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 mc feast er det noe som heterm, er det ikke? er ikke der jeg spiser så ofte, men mener å huske at den er god...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå