Gjest Lenchen Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 ..jobber dere fullt enda? Jeg har akkurat fått bekkenløsning denne uken, i dag har det vært kjempevondt. Dette er første uke på jobb etter 5 uker ferie. Jobber i barnehage. Lurer på om jobben kan være utløsende faktor? Jeg vet ikke om jeg orker å jobbe fullt hvis det skal gjøre så vondt. Jeg er kun 14+0 uker. Syns det er tidlig å få bekkenløsning. Hadde det i forrige svangerskap også, men ikke før i siste halvdel...
Galskapens overhode Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Det finner jeg ut snart. Jeg er kun 12+4, har hatt bekenløsning siden uke 9. Nå er det bare så vidt jeg klarer daglige gjøremål uten å bli liggende. Mandag begynner jeg på jobb igjen etter 7 uker ferie, håper jeg klarer å holde ut med behandling, men tiden vil vise.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 jeg har bekkenløsning og hr hatt det siden uke 9.. jeg har ikke jobbet siden uke 12, . jge går til beh 2 ganger i uken, men skal prøve og jobbe litt nå men helt ærlig så tror jeg ikke det går, det blir liksom enten jobb eller hjemmet! klarer ikke ta meg av begge, nå har jeg ikke barn fra før så det gjør joo saken litt lettere..men det ër ikke noe gøy fordi..
KristineH79 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 jg har hatt bl i ca 8 uker nå! Var på 10 dg bilferie i Tyskland og Danmark og da ble jg værre, sambo slapp å masere korsryggen 2-3 kvelder iløpet av den ferien. Beg på jobb om man og d var hardt, fikk teipa opp bekken hos fysio på ons og føler d hjelper... Jg jobber 100% i bhg og er i uke 27+2. Klart d er hardt å jobbe etter ferien men få deg henvisning til fysioterapaut fra lege el jm. Trur teipinga gjør underverket, for man og tirs var et helvete på jobb men ble bedre på ons etter teipinga... Vært et forsøk iallefall! Og du burde få en tilrettelgging fra jm som du og sjef kan gå igjennom for å gjøre det lettere for deg å holde deg på jobb!
Amanda- Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 jeg har bekkenløsning.. er 27+3... er sykemeldt 50%
Gjest Lenchen Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Takk for tipset. Skal ringe jordmor i morgen. Vil så gjerne jobbe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå