Alvepike Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Noen som begynte igjen etterpå??? Jeg gjorde, men ikke mens jeg prøvde å få til ammingen. Begynte når hun var ca 3 månder... SÅ utrolig DUMT!!!!! Noen andre som vil lette sigg hjerte og tør signere med nick??
jordbærsjokolade Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Har ikke begynt igjen og jeg er faktisk 97% sikker på at jeg ikke kommer til å begynne igjen:) Har ikke lyst på røyk i det heletatt jeg!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg røkte ikke under graviditeten og har fremdeles ikke lyst til å begynne Men så har jeg kun røkt passivt da
Bollefjert:OD Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Sluttet 4 mnd før snuppa ble laget og er sikker på at jeg ikke vil begynne igjen. Deilig, deilig:)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Jeg har heller ikke begynt igjen,men må jo inrømme at jeg har jo lyst på av og til da.. Men skal ikke begynne igjen for jeg syntes det var vanskelig nok å slutte en gang og skal jo ha iallefall ett barn til så jeg skal holde meg røykfri:) Er jo bare så mye bedre:) Slipper den vonde lukten også... Kan ikke skjønne hvorfor jeg røkte før engang:) hehe
Bollefjert:OD Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Anbefaler de som synes det er vanskelig å slutte å lese endelig ikke - røyker for kvinner. Funka for meg og veldig mange av de jeg kjenner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå