Nicoline3 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Er vi mange igjen her inne, eller begynner det å bli endel frafall? Jeg holder i hvertfall på å bli gal, og føler at det kun er meg her igjen som er på overtid...5 dager over nå, og skal ikke på kontroll på sykehuset før fredag 170807. Blir ikke satt igang før mandag 200807, og dettte synes jeg bare er for lenge å gå. Har fått høyt blodtrykk og utrolig mye vann i kroppen, og jm mente det var starten på svangerskapsforgiftning....hva kan i såfall det gjøre med baby?
AMK<3 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 jeg er også 5 dager over tiden nå=( jeg skal på overtids kontroll den 16. men håper jeg slipper å bli satt igang!! jeg er drit lei av å bli skuffet hver gang kynnerne gir seg!!
Aug07+Mai10+Feb12 Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 jeg er 8 dager over.. har time til overtidkontroll på mandag...
Gullgrisen m/ novemberspire Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 8 dager over termin her. Skal på overtidskontroll den 14. og begynt å forberede meg på at det ikke skjer noe før da. Kynnere og mensmurringer har jeg hatt i tre uker nå, den løse magen har gitt seg og alle kramper i magen stopper når jeg begynner å tro at det er no mer. Så nå har jeg rett og slett sluttet å tro, uannsett vil jeg få treffe bebbisen i løpet av neste uke. Men håpet om naturlig fødsel lever fortsatt:)
♥ nr3 i juni 2011♥ Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jeg er også på overtid. 3 dager så langt. Meget kjedelig å være den eneste som går over termin av de som jeg kjenner med termin i samme tidsrom som meg... De har alle født - heldiggriser. Jeg går her og er enorm, varm som en gris og skulle ønske babyen ville ut. Er dog redd for at jeg må gå mange flere dager over. Ingen tegn til fødsel i det hele tatt. Kjipt.
Lille Blomst 02.08-07 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 -7 dager her. Ingen tegn så langt på at babyen vil ut
cecemor Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Jeg er 12 dager over,og skal heldigvis på kontroll i morgen. Håper det skjer noe da, eller helst før :-), men det kjennes ikke akkuret slik ut. Har så mye vann i kroppen og bena er som tømmerstokker. Det er så kjedelig å gå slik å vente. Lykke til jenter :-)
Nicoline3 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. august 2007 Er jo trist at vi er så mange, men samtidig en stor trøst for meg... Vi får holde sammen og holde hverandre oppdatert på endringer ) Flere enn meg som blir gal av familie og venner som konstant ringer og maser? Det er jo hyggelig at de bryr seg,men de er så mange at jeg har sluttet å svare og heller lar sambo forsikre dem om at ; joda vi skal gi beskjed så fort det skjer noe...Tør nesten ikke ta meg en lur på dagen, for da får jeg høre det hvis det har gått en stund fra de sendte meld til jeg svarte... Vel nå skal jeg slutte å klage og heller sette meg på stua og se på 24. Ha en god natt, og måte føde feen komme til oss alle!
Bippe77 Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 5 dager overtid her.. fått time til overtidskontroll til onsdag.. blir lange dager hvis det ikke skjer noe før det... ihverfall siden jordmor sa for en uke siden at jeg var mer enn moden og sikkert kom til å føde iløpet av helgen som var... kommer nok på lørdag.. for da skal vi egentlig i bryllup!
line-pine Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Hmm 8 dager over her, og holder på og blir sprø.Føler bare jeg går rundt og tripper her hjemme. Orker ikke å finne på masse heller.. Lurer sånn på hva som skjer der inne.. Og også usikke på det derre med igangsetting. Noen som vet noe om det? Hvor lenge må man vente før de gjør det?
AMK<3 Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 jeg får høre det ofte om dagen jeg også, men det er mest fra folk jeg ikke har så god kontakt med:P hehe... folk som vanligvis ikke er så flink til å holde kontakt... familien min og hans er litt mer rolige...de maser ikke.. de veit at vi ringer om noe skjer=p hehe men så er jeg litt lei av at hver eneste samtale emne er " du er vel lei nå hæ?" eller "har den babyen tenkt seg ut snart?"
AMK<3 Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 line-pine jeg spurte jordmor hva de gjorde på overtids kontrollene å så svarte hun blandt annet at de sjekker om jeg er moden, og hvis jeg er det så setter de som regel igang fødselen på dagen eller dagen etter, så jeg måtte ta med meg litt..sånn som morgenkåpe og tøfler... men hvis ikke så får du oppfølging daglig derifra... overtidskontrollene er vel sånn ca 12 dager over termin trur jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå