Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Har hatt stram mage/kynnere mesteparten av dagen i dag. Kjenner at ryggen spenner seg også. Litt vondt når det er som strammest, kjenner liksom nedpress. Når det er som verst så ser jeg liksom ungen, for livmora presser seg helt inntil ungen, ikke som vanlig at ungen flytter på seg så den vises... Skal kynnere vare over et minutt, eller er det da rier av et eller annet slag??? Har tatt en liten lur, men våkner med klumpe-mage Må da i det minste nærme seg. Får vel pakke ferdig bagen i tilfelle, mangler klær til meg!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Nummeret til føden ligger framme, venter liksom bare på at det skal 'ta seg opp'. Ungen sparker innimellom, så da har den det bra Merkelig nok er jeg ikke nervøs, men kjenner jeg er skikkelig forventningsfull!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 krysser fingrene for at det tar seg opp hos deg, da! Jeg sitter her med 5 min mellom hver kynner (varer 45 sek) og slik har jeg sittet i ei uke:(
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 10. august 2007 Tja, sitter her enda! Synd på deg anonym, for blir slitsomt i lengden! Det har ikke tatt seg opp, men har fortsatt tett med kynnere. Håper det går over eller at det blir ordentlige rier av det!
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 Det er i grunn likt som i natt. Kynnere tett i tett, litt vondt, men liksom ingen tak. Må da i det minste bety modning, hvis ikke trur jeg at jeg blir gal av å gå opptil 4 uker slik, he he! Kikker etter slimproppen og hver gang jeg reiser meg så lurer jeg på om vannet skal gå...man blir litt smårar av det her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå