kom-som-bestilt Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Koker dere vannet? Tenkte jeg skulle lære min lille datter på snart 4 mnd at vann er godt, men smakte på det kokte vannet, og syns ikke det smakte godt!
Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 du eller lille jenta som ikke likte det?? ;o)
kom-som-bestilt Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg, hehe. Satt det i kjøleskapet for å få det kaldt - tenkt det ville smake mer "normalt" da, men neida. Hun så ikke super-begeistret ut, men kan være fordi det var noe kaldere enn mammas melk
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Jeg koker vannet og setter det i kjøleskapet. Så lunker jeg det før jeg gir det til henne.
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Man trenger ikke koke vannet hvis d skal inntas med en gang, men om det f.eks skal has med på stranda ol så skal man koke det.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Vi koker ikke vannet. Sluttet med det da knøttet var sånn 4-5 mnd
LINDA*** Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Å.. Betyr det at man ikke trenger koke vannet til mme?
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 De sier en ikke trenger koke lenger når ungen blir stor nok til å putte alt den finner i munnen, da er liksom den sterile tiden over likevel.. Er flere basilusker på alt ungen smaker på av leker og ting en det er i vannet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå