Fire småtroll Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Fikk de av mannen til bursdagen min og nå har jeg vært ute og gått tur en time, merker virkelig at en bruker kroppen anderledes! Kjenner det kjempegodt i musklene i beina, håper bare det virker på rygg og mage også som de lover da :-)
Monajenten Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hmmm...hva er dette for slags sko? Har du link?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 De har de nede på den nye "helseskobutikken" på Nesttun. Der Sundtsvei går inn =) Er vel bue under på en måte. http://www.swissmasai.no/Default.aspx?lang=nn-NO
klg,2 boys now:) Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 skal de hjelpe mot det??åå løp å kjøp..hehe..trodde de var for å myke opp gangen litt jeg..
It's all about me Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Er det sånne sko med skikkelig rund såle?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Trodde da du som er så hipp og kul var oppdatert på sånne ting... ;-)
Fire småtroll Skrevet 9. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. august 2007 Det er sko som er "runde" under, det gjør at holdningen din når du går blir mye bedre og du øker muskelaktiviteten når du går fordi du må bruke småmuskler for å stabilisere. Blir anbefalt til alle med rygg og kneproblemer og er helt topp for alle som går og står mye på hardt underlag (psysiological footwear) www.svissmasai.no
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Nå som jeg har sett de skoene, så husker jeg at mange sykepleier bruker dem på jobben.
Fire småtroll Skrevet 9. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. august 2007 Helt runde under ja, og hør på dette, når du står helt rolig på dem øker du muskelaktiviteten i: leggen: +38% bakside lår: +37% setemuskler: +28% Yes! Nå skal jeg bli flott, he,he :-)
AneB Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Jeg lover deg Kristin, de funker på alt de lover!! Hadde sykt vondt i rygg, bekken osv under graviditeten. Pappaen til snuppa kjøpte sånne sko til meg, og plagene var over Men ikke overdriv bruken i begynnelsen, da kan du få vondt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå