Milla-baby Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei Bare litt nyskjerrig på, hvor langt dere er på vei og hvordan formen er for tiden? )
Milla-baby Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. august 2007 Off, ble litt feil i overskriften der! Mente jo selvf. formen og ikke foremen....
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Termin i midten av oktober og er STOR,TUNG og VARM! :-( vann i beina og alt er bare tungt. Har en lat mann som bidrar lite i hjemmet enda jeg sier at alt er MYE tyngre enn før :-( Men ellers ingen plager så skal vel absolutt ikke klage! Ellers er det jobbing og står på med hjemmetingene....
snart mamma t 2:-) Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 har termin i midten av oktober jeg og... har lagt på meg alt 17 kilo...men er heldigvis ikke noe spes tung og ikke noe spess med vann i kroppen heller... men begynner å bli fort sliten spes etter jeg har tatt husvasken... er lei og håper det går fort...ellers ikke så mye å klage for her...litt kynnere men det går fort over:-) lykke til!!
julaugmamma Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Er i uke 37 nå. Selvfølgelig noe framtung :-) , men er akkurat nå ikke så verst. Har selvfølgelig med at jeg har vært to ganger hos kiropraktor denne uka. Han sier jeg har bekkenleddsydrom og betennelse i rumpemusklaturet. Han trykker og knekker, men jeg kan gå å hente posten igjen. Har tidligere kjørt de 100m... Så alt ialt, ganske så bra!
Mamman til Emma og Lukas Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jeg er i uke 33+4... har følelsen av at jeg straks føder, sitter vondt, ligger vondt, står vondt.. ja.. det meste vondt. hehe,. og ikke nok med det.. skikkelig forkjøla har jeg blitt også...Men ellers.. er det bra...
lillegull:) Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 39+4 i dag, og formen er grei bortsett fra bl og vann i kroppen da, men det går det også..hehe:) begynner å bli klar for å få møte nurket og begyner å bli utålmodig... vonft å ligge om natta og sliter litt med å sove.. derfor sitter jeg er å bimmer da..hehe
dårligfantasi Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 34+5 på vei.. vært plaget av kløe, som heldigvis har gitt seg litt nå.. ellers så er det vanskelig og sove hele natten, og kan være litt slapp til tider.. men syns ikke jeg har så altfor mye og klage over.. holder meg innenfor normalen når det gjelder vekt økning, og bare lagt på meg på magen, som ikke er altfor stor
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Har termin 6 sep og synes tiden nå er laaang... teller dager.... skulle ønske jeg snart kunne føde..... Er ikke lei av å være gravid, men er ufattelig lei kvalmen !!!!!!!!!!! Også er jeg veldig utolmodig på å møte den lille..... :-) klem
Lille Trille 2015 Skrevet 10. august 2007 #10 Skrevet 10. august 2007 Formen er fin - 4 uker til termin. Kan fortsatt være relativt aktiv - men slapper av en del på sofaen også da:) Blir litt sliten når man har en del mer kilo å bære på en vanligvis....Men ellers helt fin:) Lever som normalt - nesten;)
Vektbaby, prinsesse 07 + spire Skrevet 10. august 2007 #11 Skrevet 10. august 2007 Jeg er i uke 33 og har termin 6. oktober. Har fremdels mye energi og har ikke lagt på meg så mye heller, følger skjema. Men det meste ligger på magen og den begynner å bli litt i veien. Har sluttet å bruke sko som jeg ikke bare kan trø rett oppi, og klarer ikke være den lekne tanten lengre, hehe.. Fått litt vann i hender og ben, men ikke mye. Bekkenet gjør vondt til tider, men ellers føler jeg meg gravid og flott! Er i ganske god form og kjenner mye liv fra den lille jenta vår.
fugla Skrevet 10. august 2007 #12 Skrevet 10. august 2007 Hei! Er 34+4 dager og har skikkelig vondt i ribbena bak i ryggen. Klarer ikke å ligge el puste skikkelig ut og inn. Det er viss ikke noe å gjøre m det. Har hatt det siden mai. Ellers spyr jeg hver dag, men ellers er alt ok.
Kanutte og prinsen Skrevet 10. august 2007 #13 Skrevet 10. august 2007 Rett over 4 uker igjen til termin her, og formen er egentlig ganske ok =) Sover dårlig om natta selvfølgelig og har gjort det leeeenge, men det er vel bare obligatorisk. Kjenner ellers at enkelte ting begyner å bli litt tungt, og at magen begynner å føles litt stor, men så er det ikke lenge igjen heller da =) Gleder meg alikevel til å få kroppen min for meg selv igjen - og mest av alt til å møte den lille gutten vår!!!
Ranveig R Skrevet 10. august 2007 #14 Skrevet 10. august 2007 28+4, termin i slutten av oktober. Magen er TUNG. Føler for å gå og løfte den opp med hendene når eg står/går oppreist. Det var ikkje slik sist gong, i alle fall ikkje før heilt mot slutten. Kjenner at eg lener meg for mykje bakover når eg står/går, blir sliten i ryggen. Men viss eg lener meg mindre bakover tippar eg over ;o) Bekkenet har begynt å krangle litt (sist var eg 100% sjukemeldt pga bekkenet frå veke 14, veldig deilig at det er bedre denne gongen), men det er ikkje så ille. Gjekk ned mykje i vekt i begynnelsen, så no er eg tilbake på starvekt. Deilig å vite at eg skal klare å holde meg under 20kg denne gongen i alle fall. Ellers er eg heimeverande med ein liten tass på snart 23 mnd, men han har vore på ferie med besteforeldra sidan 2. august (kjem att på mandag). Det har vore HIMMELSK med fri, eg og mannen har sove, sett film, lest bøker, spelt spel med venner, kjøpt fliser til badet, gått på kafé og berre kost oss. Deilig med fri, men det skal bli godt å sjå småen igjen og )
Milla-baby Skrevet 10. august 2007 Forfatter #15 Skrevet 10. august 2007 Gøy at så mangen tok seg tid til å svare ) Ser det er flere enn meg som begynner å bli litt lei etterhvert ja, og ikke minst nyskjerrig på møte med den lille! ;o) Helt utrolig at det går ann å være så glad i en jeg ikke en gang har møtt enda! hehe Stort sett samme plagene hos meg som med dere, dårlig / lite søvn, tung og svær, og vondt her og der! hehe Men med termin 1.sept. begynner jeg å se lyspunktet og holder motet oppe. Er mest vanskelig å vente på å få treffe den lile gutten min! Skikkelig utolmodig nå ja! Og som flere andre har sagt her, blir det DEILIG å få kroppen for seg selv igjen og få av seg de ekstra kiloene som har kommet på (lagt på meg 16 kg nå)! GLEDER MEG!! ;oD Lykke til videre alle sammen! ;o)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 10. august 2007 #16 Skrevet 10. august 2007 uke 36+3 i dag og formen er strålende..... er kjempespent på å treffe nurket selvfølgelig, men bortsett fra det så har jeg det helt topp igrunn..... uff... fælt å ikke kunne klage bittelitt da ;o)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 10. august 2007 #17 Skrevet 10. august 2007 jo altså..... jeg sov litt dårlig i natt da..... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå