Gå til innhold

Hvis du skulle bli spådd, hva hadde du spurt om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal til en utrolig dyktig dame og bli spådd om en uke..

Sitter å tenker på hva jeg skal spørre om, har dere noen tips?

Har skrevet ned ang fremtid,flytting og barna mine. Og hvilke hjelpere jeg har ..hun er visstnok utrolig god på nettopp det..

Åh..gleder meg!!! :)

Her er hjemmesiden hennes i tilfelle noen er intereserte :)

www.siwi.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville spurt om hvordan jeg har det om to måneder, men det er fordi mye er i ferd med å endre seg i livet mitt, og jeg lurer på hvor det ender.

Jeg var hos en spådame for noen år siden, og jeg spurte egentlig ikke så mye... hun fortalte meg hva hun så, og snakket egentlig mest om hvem jeg var som person. Følte at mye stemte på meg, men fikk ikke vite så mye om framtiden.

Kanskje du kan spørre om hun ser spesielle egenskaper hos deg, om du har rett yrke/skolevalg og sånne ting? Noen ganger velger vi spor i livet utfra andres forventninger eller ting vi tror vi vil, også lytter vi ikke like godt til intuisjonen vår, og overser evner vi kanskje har?

Skrevet

Uff ja jeg har følgt med deg.. Håper det ordner seg for deg!!

Takk for tipset :)

Kansje du også skulle tatt en tur, har ofte hørt at folk sier de føler seg styrket etterpå hvis de er inne i en vanskelig periode.

Lykke til ihvertfall og takk :)

Skrevet

Ja, det er faktisk en av de tusen million tingene jeg har vurdert å gjøre, men jeg har inntrykk av at det er mye rart ute å går i det markedet der :) Så jeg har ikke gjort alvor av det. Takk for lykkeønskningen, jeg føler meg sterkere nå enn på lenge, så jeg håper jeg klarer å komme meg bort snart :) Lykke til du også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...