Gå til innhold

hørte hjertelyden i dag :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos legen i dag :)

han lytta etter hjertelyden og sa. det er ikke sikkert vi hører noe enda, for det er enda så tidli i svangerskapet 13 uker i dag. Han sa han kun hadde hørt det så tidli før 1 gang.. og jeg ble overlykkelig når jeg hørte hjerte dunke :) nå vet eg at det er liv der inne :)))) klarer ikje å komme ned fra den rosa skyen eg nå :) hehe

det var kjempe spennende :)

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kos... alltid godt å høre den lyden...Man blir liksom mer rolig når man vet sikkert at det er noen der inne som er liv i:-)

 

Skrevet

Ååh, sant da e verdens beste lyd?=) Eg gleda meg te neste kontroll..hehe.. :)

Skrevet

det er verdens beste lyd :)

kunne logge å hørt i evigheter eg

Skrevet

hehe, da burde du ihvertfall glede deg til UL!!! da ser du den lille og får se hjertet pumpe!

men er så kos å få høre den lille der inne, og får jo da vite at den har det bra også ;)

Skrevet

var på UL i uke 7. og det var kjempe spennende :)

gleder meg til neste gang.. nå er det bare rundt en 5 uker igjen :) *gleder meg*

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...