Mamma_25 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 var hos legen i dag han lytta etter hjertelyden og sa. det er ikke sikkert vi hører noe enda, for det er enda så tidli i svangerskapet 13 uker i dag. Han sa han kun hadde hørt det så tidli før 1 gang.. og jeg ble overlykkelig når jeg hørte hjerte dunke nå vet eg at det er liv der inne ))) klarer ikje å komme ned fra den rosa skyen eg nå hehe det var kjempe spennende
januarbaby:-) høygravid Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Så kos... alltid godt å høre den lyden...Man blir liksom mer rolig når man vet sikkert at det er noen der inne som er liv i:-)
Niem og Patrick Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Ååh, sant da e verdens beste lyd?=) Eg gleda meg te neste kontroll..hehe..
Mamma_25 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 det er verdens beste lyd kunne logge å hørt i evigheter eg
Gjest Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 hehe, da burde du ihvertfall glede deg til UL!!! da ser du den lille og får se hjertet pumpe! men er så kos å få høre den lille der inne, og får jo da vite at den har det bra også
Mamma_25 Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 var på UL i uke 7. og det var kjempe spennende gleder meg til neste gang.. nå er det bare rundt en 5 uker igjen *gleder meg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå