Gå til innhold

5års bryllupsdag i morgen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt oss nybil som vi skal hente neste fredag så vi var jo enigen om at vi ikke skulle kjøpe oe til hverandre, meeeeeen ikke lett det da.

Vi har hester og mannen min har lyst til å lære seg å ri ordentlig da han føler seg litt ukomfertabel på den nye hesten vår. Jeg har derfor bestilt ridekurs til han og det hadde jeg gjort før vi hadde bestemt oss for å kjøpe bil. Tenkte han kunne få det i overaskelse, da det er noe han har lyst til, samtidig som vi aldri liksom tar oss råd til å koste på da det koster noen lapper.

Også er han egentlig dønn sliten av å være husmor, i 100%jobb, og pusser opp annenetasjen og alt annet med meg i tillegg og sønnen vår som ikke er helt fornøyd om dagen så jeg har bestilt en time til han på spa. Vi skal dra dit sammen på søndag og bade og kose oss først før hans time begynner.Haddeogså tenkt på dette føre vi bestemte oss for å kjøpe bil... Synes han fortjener det til de grader, men han kommer til å føle seg litt dum tror jeg, da vi hadde avtalt noe helt annet. Vi pleier aldri å kjøpe dyre gaver, men vi tar oss en tur ut å spiser god mat med sønnen vår eller alene eller så lager vi noe god mat hjemme og koser oss på kvelden sammen. KJøper blomster etc. Vi har egentlig ikke råd til å koste på oss/han det her, men men man lever bare en gang....men han får ikke lov å kjøpe noe for da går vi durabli underskudd denna mnd,hehe, så best han holder seg til avtalen:)

Da blir det vann og brød ut mnd i tilfelle,hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

si det du no har sagt så går det nok bra....Og grattis med dagen i morgen da....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...