Venter på 3_de spire Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Var så klar for å ta ut spiralen i dag og starte prøvinga, men nei da.... Hadde time med legen for å klarlegge faren for NAITP når jeg hadde anlegg for dette sist. Hadde ikke samme blodplatetype som baby`n ,men utviklet ikke antistoff i svangberskapet. Dette hadde ikke legen hørt om før så legen måtte sjekke dette opp med lab`en på Ullevål. Var der prøvene mine ble sendt sist. Legen ville fjerne spiralen likevel da, så kunne vi bare bruke annen prevensjon til det risikoen ble klarlagt. Har ikke lyst til å utsette baby`n for noe. Men, nei da... Spiraltrådene såg ikke legen, så jeg må på sykehuset til Gynekolog. Hadde lyst til å starte å prøve nå!! Vart en nedtur å måtte vente enda lenger..... Måtte bare få det ut!! Stå på jenter!!
Miss Misantrop Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Får håpe det går faderlig fort å få svar på prøvene og time hos Gyn. Lykke til.
Venter på 3_de spire Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Takk for det!! Har kryssa både fingrer og tær.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå