Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 kva er forskjellen her? eller er det nogen forskjell i det heile tatt?
PrinsesseSjefen Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 barnetmitt skal liksom være for de med barn fra 3-12 år, mens dinbaby for de med barn 0-3 år. Noen "hører til" begge steder.... Noen forum er felles, noen bare på den ene Skal jeg ha kjapp svar på noe "mindre seriøs" (ikke misforstå...) spør jeg på skravle på dinbaby for der får en kjapt svar, ellers holder jeg meg stort sett her (der jeg "hører til" siden minsten er 3 år). Mindre trafikk her, men da får du ofte litt mer gjennomtenkte svar, og innlegget forsvinner ikke ned på siden innen en time...
blond Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Enig med PrinsesseSjefen. Legger til at du får prøve deg på begge fora en stud og se hvor du trives best. Vi blir glad for nye faste her inne! Velkommen!!
Bøggly Skrevet 23. august 2007 #4 Skrevet 23. august 2007 Hmmmm.... Jeg får vel kanskje ha fast base her jeg også da. Guttungen er jo stor, men det har vært så dårlig med trafikk her. Men jeg er jo ganske lei alle nyfødt spm på Skravle på DB, JA - heretter er jeg BM-bruker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå