minas'81&lillegull;) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 ....at vi strengt tatt ikke behøver et bærenett stappa med klær hver uke til jenta vår..?! Vet hun mener det godt, men.... I dag når jeg kom hjem sto det to poser på trappa, helt fulle. Halve problemet er at hun ikke helt får med seg at jenta vår faktisk vokser. Kommer alltd med klær som passer akkurat og som vi dermed også har masse av i den str fra før av. Har prøvd å si ifra, både jeg og mannen min. Sist hadde hun kjøpt en str for lite, heldigvis ikke på salg, så vi fikk byttet det. Men i dag kom hun med to poser med samme str som sist, kjøpt på salg og i butikk et par timers kjøring herfra så ikke går det å få byttet det heller. Skulle ønske hun heller kunne kjøpe klær i str som vi ikke har fra før, bare synd og skam å ha så masse klær at man ikke får brukt det i det hele tatt! 8 bodyer bl.a fikk vi i dag i str 80, og vi har alt begynt å bruke 86 litt... Og sier seg jo selv at vi har nok i 80 fra før da.. Dagens lille sukk fra meg, som vet det er et luksusproblem sånn i lengden, men....! Vi har forsåvidt ellers et litt problematisk forhold til svigermor, så det er jammen ikke så lett som man egentlig skulle tro å si noe om det heller... På en annen side blir hun vel kanskje litt fornærmet om vi ikke sier noe, eller?!?!
Anne-B. Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Kanskje dere kan informere henne om hvilken størrelse jenta bruker? "takk for fine klær, det var bare så synd at de ikke passa helt. Hun bruker str 86 nå." Også smiler du det dere ikke får brukt, kan dere jo gi bort til venner eller fretex. Er litt uøkonomisk å holde på slik, men du har rett, det er et luksusproblem, på den ene og den andre måten.
minas'81&lillegull;) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Vi informerte henne sist om hvordan det ligger an med str og at vi strengt tatt heller ønsker oss klær i litt større str som vi ikke har mye av fra før. Litt redd for å tråkke på følelsene hennes da hun tar lett på vei for det minst tenkelige.. Greit når man kan bytte, da har vi bare byttet i samme vare, men større str..
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Heldiggris! Neida, vi har litt samme problem. Hun kommer ALLTID med feil str (men det er sjelden vi får noe derfra..). Hver eneste gang hun spør så sier vi f.eks 92. Og da kommer det: 92?? Nei det går ikke ann at han er så stor... Det ender med at klærne enten er akkurat eller allerede for små.. Men nå har jeg gitt opp. Gidder ikke si det flere ganger.. Vi har tross alt sagt det i 10mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå