Belladonna med to gutter Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg har jo vært så klønete at jeg har glemt når jeg hadde siste mens. Hadde en liiiiten peiling, trodde jeg, og tenkte at jeg var 18 uker på vei nå. Jordmor mente at hun fant livmoren min høyere enn snittet, og trodde jeg var 2 uker lengere på vei. (Også pga at jeg har kjent spark hver dag nå i to uker!). Var på UL idag, og alt var tipp topp! Vi får en gutt! Problemet var at jordmoren der sa at han var for liten til å kunne måles enda, så jeg må tilbake om 3 uker. Hun tror jeg er 16 uker på vei!! Jeg selv kan ikke skjønne at det går an for jeg husker jo litt hva sopm har skjedd meg kroppen min og når. Jeg har alltid har regelmessig mens også... Kan det være at barnet mitt er "for liten"? Han så helt frisk ut sa jordmoren Er det andre som har opplevd det samme?
Amanda- Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 hallo?? hørest rart ut. da jeg testet positivt på første testen, husket heller ikke jeg siste mens..derfor bestillte jeg ul på volvat privat klinikk eller ka det het. jeg ville vite hvor langt jeg var på vei. da var jeg 11+5 de måtte da innvendig ul da for og få det mer nøyaktig, men da var hun bare noen mm. men jeg fikk vite da hvor lang/stor hun var.. på både utvendig og innvendig.. dette hørtes rart ut for meg ivertfall..
Belladonna med to gutter Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Ja, ikke sant!? Han var 35 på hodet, det fikk jeg med meg...og muligens 20 på lår?? Uansett...jeg gir snart opp å finne ut hvor gammel denne gutten er nå!!!
Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Dette er veldig rart...blir spennende for deg å få vite det til slutt da! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå