Gå til innhold

Et spm ang jordmor og termin


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo vært så klønete at jeg har glemt når jeg hadde siste mens. Hadde en liiiiten peiling, trodde jeg, og tenkte at jeg var 18 uker på vei nå. Jordmor mente at hun fant livmoren min høyere enn snittet, og trodde jeg var 2 uker lengere på vei. (Også pga at jeg har kjent spark hver dag nå i to uker!). Var på UL idag, og alt var tipp topp! Vi får en gutt!

Problemet var at jordmoren der sa at han var for liten til å kunne måles enda, så jeg må tilbake om 3 uker. Hun tror jeg er 16 uker på vei!!

Jeg selv kan ikke skjønne at det går an for jeg husker jo litt hva sopm har skjedd meg kroppen min og når. Jeg har alltid har regelmessig mens også...

Kan det være at barnet mitt er "for liten"?

Han så helt frisk ut sa jordmoren :)

 

Er det andre som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hallo?? hørest rart ut. da jeg testet positivt på første testen, husket heller ikke jeg siste mens..derfor bestillte jeg ul på volvat privat klinikk eller ka det het. jeg ville vite hvor langt jeg var på vei. da var jeg 11+5 de måtte da innvendig ul da for og få det mer nøyaktig, men da var hun bare noen mm. men jeg fikk vite da hvor lang/stor hun var.. på både utvendig og innvendig.. dette hørtes rart ut for meg ivertfall..

Skrevet

Ja, ikke sant!? Han var 35 på hodet, det fikk jeg med meg...og muligens 20 på lår?? Uansett...jeg gir snart opp å finne ut hvor gammel denne gutten er nå!!!

Skrevet

Dette er veldig rart...blir spennende for deg å få vite det til slutt da! Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...