Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 hjelpe meg..varmen slår meg helt bort om dagen og natten...har aldri reagert så mye på varmen som etter jeg ble gravid..for hver uke som går tåler jeg mindre og mindre varme, så nå holder jeg meg inne etter en festivaldag i går hor jeg nesten smeltet bort! Går det bra med dere andre mammaer?
Amanda- Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 jeg sitter og er sulten.. hehe.. er bare lat, må på butikken og handle.. kjedelige greier.. var ute og skiftet beite på hestene tidligere.. og ja.. en dam av svette, det var meg etterpå... hehe.. uff varmt ja.. men jeg tåler jo ikke varme jeg da... hehe
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 jeg merket varmen i dag :/ svettet over alt, gikk litt i sentrum og kjente at jeg var super varm. Det er første dagen jeg har merket noe til det å være gravid og varmen. Har vært mye kald i sommer, gått med jakke + genser osv.
Anele&Solstråla Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 kjempevarmt...ble helt gjennomsvett av en tur på butikken i stad jeg..puh!! vi får være glade vi ikke er helt i slutten av svangerskapet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå