Gå til innhold

Huff..Bedrevitere ja

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ei fra Polen på jobben, og hun har ikke barn selv, men skal hele tiden gi gode råd om ikke spise ditt, ikke spise datt, ikke gjøre ditt og ikke gjøre datt, litt irriterende..Hmm, ja så så det er ikke bare her på BIM det finnes bedrevitere. Vanskelig å vite om de gjør det for de bryr seg, eller om det er for å rett og slett være bedrevitere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hysteri i alle kanter ja.. hehe... er så forbanna lei det der.... helt enig med deg=) eg er begynnt og bare svare hold kjekt jeg.. hehe.. er så lei det.. ska d ikke være koselig og gå gravid? det er mer ett press fra alle kanter..

Skrevet

hehe. Dukk opp på jobb med en iskaffe og to sjokolade croissanter og kos deg!

Bedrevitere vil det desverre alltids finnes!

Skrevet

Ja det er så irriterende. Jeg fikk plutselig en dag så lyst på baconpølse i brød,så da kjøpte jeg det med en brus til. Fikk så mange rare blikk at jeg holdt på å eksplodere. Så sa en kollega til meg at jeg måte prøve å spise sunnere og tenke på barnet. Jeg ble så sint... må da kunne spise en pølse en gang i blant om jeg vil.

En time senere kom hun spisende på en stor jappsjokolade...da sa jeg at hun måtte tenke på midjemålet....:-) tror hun fatta poenget.

Skrevet

hehe utrolig bra svart til henne med den japp sjokoladen;)

Skrevet

hehe...vel jeg vet jo faktisk bedre enn alle dere andre her jeg... spiser sunt hver dag, har regelmessige måltider.. holder meg unna feit mat og e-stoffer... drikker ikke kaffe, røyker ikke... fisk hver dag selvfølgelig....

NOT :)

vel...godt ingen vet sannheten, guuuuuuuuud så godt det er å kjøpe inn litt blanda godteri ifra de derre hyllene som bare roooooper etter meg i butikken... :) har gått opp 11 kg, har 3 mnd igjen.. so what..! skal da jammen kose meg også :) og den sunne maten, eh... tror jeg spiser like sunt som alle andre her inne jeg :) hverken mer eller mindre... har ikke fått noen kommentarer heldigvis... for da hadde de fått høre det.. ;) Lev livet...vekta kan vi alltids gjøre noe med senere...gidder ikke stresse med kostholdet i 9 mnd...nope - ikke noen vits i :)

Hilsen og klem til alle dere andre som også like snop ;) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...