Fabelaktiv Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 av den kjærringa som ligger i senga og stønner og ynker seg i et forsøk på å reklamere for den splitter nye kanalen FEM æsj - hun er bare ekkel
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Jeg irriterer meg over den reklamen med hun tynne dama som står i trusa i vinduet og ser en bil som får motorstopp... også springer hun ut og dytter den, fortsatt bare i trusa! Og det verste er at slagordet er "fit for reality"! For sånn gjør folk i virkeligheten heeele tiden!!! Arg!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 haha, sambo spurte meg: "hva driver hun med egentlig".. den andre er søt da, den med UL!
Teltpluggen Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 pogi: sambo sa AKKURATT det samme! Og hun i pierretrusa.. Og så med STØVLER..
SokkeLaila Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Og jeg lar meg villig vekk irritere.. av den kjærringa som ligger i senga og stønner og ynker seg i et forsøk på å.. reise seg! ..og den dama det er meg!! Ha'kke sett reklamen, men kjenner at jeg bør gru-glede meg!
Fabelaktiv Skrevet 9. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. august 2007 På TVnorge... alltid!! Ser ut som om hun er filmet gjennom et sånn kikkehull i døra (ovenifra), og hun har de teiteste ansiktsuttrykk håper du slipper å se den Sebbe
SokkeLaila Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Håhå! Gleeeder meg! *gnir seg i henda* Vil jo se alt som kan 'hates' over en lav sko!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå