Chezka Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hei! Her er jeg - ny her inne - kan jeg få slå meg sammen med dere? Er 39 år, samboer, har 1 barn fra før og 1 stebarn - begge nesten voksne. Nå har vi altså bestemt oss for å prøve å få en liten en sammen. Det kan vel by på problemer med tanke på alderen min, men vi går på med friskt mot ) Sluttet med p-plaster og har EL ca 14. august. IKM 30.august. Pga at jeg ikke er helt ung ser jeg vel for meg at jeg kan bli lenge her inne. Spennende dette her )
Emmeline med spire Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Velkommen skal du være ) Her er vi alle like! Ønsker deg masse lykke til!!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Hei og velkommen=) Tøff du da som starter på igjen i en sådan alder=)!!! Masse lykke til og håper du flytter over på 1.tri ganske snart=)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Velkommen hit og lykke til!=) Håper spira sitter raskt!
camelia4årpåvent Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Hei, hei! Velkommen inn hit! Ser at vi har el og ikm samtidig! Ønsker deg masse lykke til!
Chezka Skrevet 10. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 10. august 2007 Så gøy - jeg kommer til å følge litt med på deg altså ) Men for min egen del så regner jeg vel med at det kommer til å gå mange pp'er før en evt spire er på plass.
Chezka Skrevet 10. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 10. august 2007 Så koselig å bli ønska velkommen! Virker som om det er et veldig bra "klima" her inne, og det er jeg glad for i og med at jeg vel blir å være her en god stund )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå