Englemamma08-spire12-10 Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 viste ikke hvor jeg skulle henvende meg med dette spørsmål, men vet det er en del her inne som har barn fra før av. Samboern min har ei datter på 3 år fra et tidligere forrhold og hun er her hos oss nå.. i det sisste har hun begynt og ta veldig mye på seg selv.. og det hefter henne ikke hvor hun er eller hvordan hun gjør d. hun ligger oppå store kosebamser og tar på seg selv midt i stua. dette skjer veldig ofte.. Er det normalt.. noen mener det er vanlig, men ikke alle. og hva kan man gjøre? hva er rett og hva er galt..
Bea har snart 4 barn? Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Ja dette er helt normalt, eg har fortalt at det er helt lov å gjøre men at en gjør det når en er heilt åleine,for det at det sånt som en ikkje gjør når andre ser på og andre kan syntes det er ekkelt eller noe i den gata der... lenge siden no. Fikk tydelig frem at det er lov og normalt ingenting å skamme seg over men at en skal være åleine når en gjør det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå