gep68 har fått jenta:-) Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Nå er det 3 stykker som har sagt at jeg venter jente:-).Jordmor,og to gyn leger,hadde dere stolt på det da? Jeg har 3 gutter fra før,men jeg blir like glad selv om det skulle komme en gutt til ut.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hei! Det er nok en stoor mulighet for at det blir jente da ja.hva føler du selv? Jeg har fått høre at vi får jente og tviler ikke på det, blir i såfall en ganske feminin gutt som fødes hihi:o)
Ludoline Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Det hadde jeg så absolutt stolt på! Hvis leger og jordmødre skulle ha vært usikre så ville de vel opplyst om det? Jeg har selv akkurat fått vite at jeg får jente (mitt første barn), og denne helgen kommer vi til å handle inn babyklær med tanke på det.
gep68 har fått jenta:-) Skrevet 9. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2007 Dette svangerskapet er helt forskjellig fra dei 3 andre, ikke har jeg vært kvalmen litt trøtt men ikke som dei andre. Men magefølesen sier vet ikke:-).Jeg får baree vente til jul og se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå