Gå til innhold

Oj... den fødebagen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mamma lurte på om den er pakka... Og det er den jo IKKE... Nå skal jo jeg ha ks den 15., men jeg har ikke tenkt så mye på at ungen faktisk KAN komme før, hehe. Kanskje jeg skal begynne å tenke litt på den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, sleng nedi det du kommer til å få bruk for, så er det gjort! Jeg begynte å pakke litt for en stund siden, men kan jo ikke putte nedi alt jeg bruker til daglig. Nå står bagen på kjøkkenet, åpen, og jeg går til og fra for å bruke av tøyet der, og legge det der når det er vasket. Det samme med mobillader og fotoapparat, opp og ned i bagen etter behov. Siden jeg også skal ha KS nå, tar jeg det litt mer med ro..

Skrevet

hihihi samme her :) har jo ogsaa faatt dato for ks.. dagen etter dere? :) men tenk.. babyen kaaaan jo komme foer.. hehe:P har heller ikke pakket bagen enda.. men vurderer aa gjoere det i helga:) Har iallefall kommet saa langt at jeg har skrevet ned HVA jeg skal pakke i bagen.. var bare aa faa fingern ut:)

Jeg holder for tiden paa med aa rydde og vaske naar jeg er i form... har kansje en time eller to om dagen der formen er good, saa da proever jeg aa faa gjort litt:)

Skrevet

jeg har kommet mye lenger på bare kort tid... Jeg har FUNNET bagen faktisk! hehe...

Også en batterilader til kamerabatteriene... Urk, aner ikke hva jeg skal ha oppi, har sett mange supre lister (sikkert), men det er sånn tiltak dette her... Håper det ikke kommer noe før over helga iallefall:)

Skrevet

Jeg har pakket bag ja. Og nå tror jeg at jeg skal pakke ut for da kommer sikkert fødselen til å skje ganske raskt. Ting bruker jo helst å skje når man ikke er forberedt.

Ellers så er det litt som dere andre her, at ting går ut og inn av den ettersom hva jeg bruker og hva som må vaskes osv:-) Dessuten er det ikke så veldig mye i den for jeg har ikke planer om å flytte inn på sykehuset heller.

Men engangstrusene er på plass da og de har jeg ikke begynt å bruke av enda.-)

Skrevet

Du, engangstruser hørtes super smart ut. Hva er det, hvordan funker og hvor får man tak i de? Mulig jeg er blond som spør - men har faktisk ikke hørt om det før ;o)

Skrevet

Pakk når riene begynner, er svært sjelden at en må dra i hu og hast og ikke har tid til å pakke en bag. Tror jeg brukte to min på å pakke bagen, det jeg glemte tok samboeren min med dagen etterpå.

Skrevet

Besøkte ei venninne på barselavdelingen her en dag og så faktisk ei som hadde trillekoffert med seg... og det var det ikke en liten, men samme størrelse som jeg ville brukt på en 2 ukers ferietur.

Skrevet

Du får de på apoteket, sjelden de ligger fremme så du må spørre etter de. Veldig praktisk fordi de er store og tøyelige med god plass til store bind.

Skrevet

Takk for tips - skal kjøpe noen slike ja...!

Skrevet

Egentlig helt enig!! Men det å pakke bagen er litt sån tidsfordriv også da når man kjeder seg:-)

Skrevet

Huff.. ser for meg at jeg kunne komt med en trillekoffert haha:P aner jo ikke helt egentlig hvor mye jeg trenger aa pakke.. men saa er jeg en som allllllltid pakker for mye.. huff... :P

tror ogsaa jeg skal ta meg en tur aa faa tak i slike engangstruser.. hoeres genialt ut:)

Gjest Ut på tur
Skrevet

Termin om 5 dager.

Har funnet frem de tingene som man aldri finner når man er stressa... og det er ladere, og kamera og ledninger og veit ikke hva ;)

Resten er klær jeg bruker nå (har vokst ut av gravideklærne så her går det bare i vanlige klær) så det går litt ut og inn av baggen.

Hmm... har et par poser nøttemiks og noen poser istepulver (som energidrikke) som ligger i baggen hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...