Gå til innhold

hva er det med folk????

Anbefalte innlegg

Skrevet

dette skal være en positiv side for gravide, der de kan dele sorger, gleder og erfaringer..+++ men all den kritikken ang det ene og det andre.. har ikke folk bedre og gjøre på enn det, så kan de egentlig bare klappe igjen. det er egene forum for slikt. jeg gidder snart ikke mer av dette. folk blir kritisert bare de spør om ex: omelett eller hva det var jeg leste. enkelte bør gå i seg selv og tenke seg om. ja. greit folk kan si sin egen mening, det er ett fritt land. men hold dere til de forumene det gjelder.. eg e dritt lei av all den der, til de som ditt og til de som datt. pass deres egene saker, dere klarer F! ikke signere med nicket deres en gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke tåler det, så la vær å lese det da vel!!

Skrevet

Hehe! Jeg kunne ikke vært mer enig. Det som jeg får litt mark av er alt hysteriet. Ikke gjør det og ikke gjør det. Jeg er så lei! Husker venninna mi ga meg ett godt råd da jeg sa jeg var gravid: HOLD DEG UNNA BIM!

Og det er jo meget godt råd! Man blir ekstremt tullete av alt dette til tider! Er så mange bedrevitere her. Akkurat som om noen andre vet hva som er best for MEG og MITT svangerskap? Neppe..

Skrevet

hysteriet ja.. uff.. heregud.. kem sa det var lett og være gravid... hehe... e så mye oppskryt og f.skap.. hehe

Skrevet

det er ikke så lett når det er overalt på alle sider...

Skrevet

Helt enig. Utrolig hvor mye enkelte plutselig tillater seg av frekke kommentarer så lenge de vet de er anonyme på nettet... Men dette er et seriøst forum for gravide jenter, og jeg synes som deg at en vennlig og god tone bør gjelde. Ville man ikke ha sagt noe ansikt til ansikt med noen bør man heller ikke skrive det i innlegg synes nå jeg.

Skrevet

helt enig=) bra og høre at det faktisk fins "normale" folk her=) hehe

Skrevet

jeg signerer aldri med anonym og har aldri gjort det heller. desverre leser jeg ikke anonyme innlegg, for jeg er litt lei av de (mye rart å lese).

Men står det f.eks om ting som anonym virkelig vil være anonym om og jeg har forståelse for, leser jeg jo innlegget.

Skjønner f.eks. at hvis en mamma her inne ikke føler noe tilknytning til den lille der inne osv, at den velger å signere med anonym.

Folk er flinke til å "dømme" og det er ikke så kult da å oppgi nick.

Skrevet

ja sanne ting ja.. det er noe helt annet. men jeg mener slike innlegg der man direkte krittisere andre mennesker på hvordan de er i sitt eget svangerskap, eller spm. de kommer med. e du me? ikke slike innlegg du snakker om. det er jo forståelig. det jeg mente var at vist du skal slenge drit til andre så vis nicket ditt eller hold kjeft.=)

Skrevet

glemte og skrive: det finnes egene kranglesider, røykedebatter.. ja..osv..

Skrevet

haha, ler.. ja skjønner hva du mener, og de fleste deler nok samme mening som oss ;) når det kommer til det spm.

men vi får bruke skylapper som hestene har, så får vi bare late som at vi ikke så de.. ?! knis!

Skrevet

skal vi krangle om å kranlge? ler..

hormoner er fine greier. jeg har desverre ikke fått krangle hormonet jeg har fått tårehormonene.. heh!

Skrevet

ja.. får gjøre det ;-) hehe....

Skrevet

jeg fikk et godt råd av jordmoren:lev med vett og ikke tenk på alle negative farer som det fokuserer så altfor MYE på i dag!! Vi fikk da barn før i tiden også uten at vi hadde alle disse skremselpropaganda. Og hva vi ikke visste før....dette sa en jordm¨r opp i årene som er meget erfaren. Det var så godt å høre henne si dette!!

Nå nyter jeg livet bedre! og det skulle jeg gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...