Mamma'n til Thias Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Jeg vet det var flere som skulle dit - så her kommer jeg med et tips: Det finnes noe som heter Babysac. Det er et pledd som man kan pakke ungen inn i, nesten som voksi-pose. Disse fikk vi kjøpt på markedet til "fixed price" 12 euro. Jeg hørte av andre som stod rundt at tilsvarende hjemme kostet over 400,- De var kjempefine og både i rosa, blå, gul og grønn med forskjellige motiver, eller helt uten motiv. Vi kjøpte med oss to slike hjem - og gleder meg til å begynne å bruke de. Vi var også en tur innom Candle Palace i Playa del Ingles - på metro senteret. Der kjøpte jeg noen nydelige lys, blandt annet et flott kubelys til dåpen og to lysestakelys til Chicka (som passet Pia) De var også med guttemotiv til Even's dåp. Ellers hadde vi en fantastisk tur - litt i overkant varmt, men veldig fint.
Gjest Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 synd jeg skal til Tyrkia da.. har vel ikke noen shoppingtips der, Marmaris? Brukte du forresten støttestrømper på fly?
Mamma'n til Thias Skrevet 9. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. august 2007 Har ikke vært i tyrkia, desverre... så kan nok ikke hjelpe på det. Ang støttestrømper, så brukte jeg ikke det. Kjempetabbe!! Jeg hadde vondt i bena og ubehag i armer og hender. Anbefaler andre å ikke gjøre samme tabbe som meg. Drikk mye vann - be om å få isbiter fra flypersonellet. Det skal være trygt vann i de isbitene, så det er ok. Det var godt å få kjølt ned vannet skikkelig. Jeg hadde også med meg egen liten pute fra Ikea, og et lite pledd (er ikke alltid de har på flyet)
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Hvor i Tyrkia skal du pogi??? Har ei venninne som jobber i Alanya, så hvis du skal dit, kan jeg høre med henne om shopping tips:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå