Gjest Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Er godt!!! Passet veldig fint at samboer måtte jobbe overtid i dag, så kunne jeg spise litt yum yum mat hoho! Dere andre spist da?
Anele&Solstråla Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 knekkebrød med brunost og en bolle. nå koser jeg meg med iskaffe og smågodt:)
Tussa og Sofie Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Ingenting enda, til middag altså, men det blir røkte kjøttpølser med paprika og oregano i (ny type) og potetmos. Enkelt i dag. Ellers har jeg spist knekkebrød til frokost og lunsj, nam nam...Det er såååå godt!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 knekkebrød med brunost og gulost er herlig! fikk lyst på mer mat jeg nå.. sukk!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 ble hamburger på gatekjøkkene her også i dag=)
Tussa og Sofie Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Åh, jaa... hadde gulost med tomatskiver med salt og pepper på og knekkis med markjordbær syltetøy, supergodt!
Gjest Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 hysj Tussa, blir mer sulten her. uansett jeg VET hva jeg skal ha til kvelds!!!! Airline: hamburger er knall, og det er såå godt! hvordan gikk kokkeleringen i går? skjønte du måtte ut på haste innkjøp..hehe.
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 haha, ja, sambo var nesten på gråten da han endelig hadde fått fiska opp karbisene av frysern og oppdaga at spagethikrokka var tom=)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 åh nei kriise! ihvertfall når man har bestemt seg for å lage det også sendt deg pm.
Niem og Patrick Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Da blei karbonader, ris og grønnsaker..mm:)
kaur *har født!* Skrevet 9. august 2007 #11 Skrevet 9. august 2007 Uff, blir kvalm bare ved tanken.... Her blir det marinert svinefilet, lagt på grillen sammen med løk, paprika og sopp pakket i folie. Det blir nypoteter til i dag....og ris for den som heller vil ha det.
Hymia+muffins Skrevet 9. august 2007 #12 Skrevet 9. august 2007 Det blir straks grillet kylling og ris her..
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 POGI: postkassa di er full=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå