Anonym bruker Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 du hadde endelig etter mange år bestemt deg for å begynne på skolen og få en utdannelse,men mannen din reagerte skikkelig negativt på dette.Han begrunner det med at han selv kunne tenke seg å jobbe deltid,derfor har dere ikke råd til at du skal studere fulltid med redusert inntekt...... Hva syntes dere om det?
Ulme Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Jeg hadde blitt helt stum og målløs.....min mann deltid? When pigs fly...
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Hva er grunnen til at han vil jobbe deltid da?
Gjest Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Hva er grunnen til at han vil jobbe deltid da?
Anne-B. Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Jobbe deltid? Hvorfor i svarte kunne han ikke jobbe heltid? Da kunne han bare ha pakka sakerne sine og jobba så mye deltid han bare ville - men uten meg! Hadde han jobba fulltid, og vi ikke hadde hatt råd, ja da hadde jeg skjønt det.. Jeg hadde blitt innmari skuffa og såra. Utdanning er en investering for framtida, og grunnen for å jobbe deltid skulle vært jævlig god!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå