Dronningen! Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Fikk brev i dag om at hele familien har fått ny fastlege, synd egentlig for vi var veldig glad i legen vår. Vår nye lege har kontor i Sandes, sikkert fint der, men vi bor 2 mil syd for Oslo! Kanskje litt lang for å levere en urinprøve? Må jo nesten ta en tredagers for å komme til legen jo:o) Lenge siden jeg har ledd så godt som jeg har gjort i dag:o)
Monajenten Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 Hehehe, det var gjerne en smuuule langt å reise;)
Gjest Skrevet 9. august 2007 #3 Skrevet 9. august 2007 Hehe... God tur.. Neida.. det er jo veldig enkelt å bytte på internett da..
~sjiraff~ Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 hehe.. godt det er fler som har ledd i dag da.. Samboeren min fikk nemlig brev om akkurat det samme.. Også i Sandnes, sikkert samme lege, så da kan dere jo samordne legenbesøkene og halvere bensinutgiftene ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 Kan jeg bare spørre om legen er utenlandsk? Vi bor i Sandnes og gubben har utenlandsk lege som skal flytte til Oslo snart med praksisen sin ) Så vidt jeg vet står det ikke noe om dette på NAV sine sider (mtp adresse)...
~sjiraff~ Skrevet 9. august 2007 #6 Skrevet 9. august 2007 Jepps, det var utenlandsk navn. Men vi bor ikke i Oslo, men i en kommune utenfor. Hva heter legen til gubben din da?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Halshow Karim eller noe sånt. Går under navnet Halv Show her hjemme siden han faktisk er ganske morsom ;o)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 "Oslo" er et ganske vidt begrep for oss som ikke kommer fra Østlandet forresten ;o)
~sjiraff~ Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Ikke samme navn nei, så da var ikke det forklaringen )
Laffendaffen Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 hahaha...og ikke står den nye legen jeg har fått på NAV sine sider engang....(",))))) bare de gamle.... Hvordan i huleste kan de sende ut brev med ny lege da, kan jo ikke bytte på internett så lenge legen ikke står der..... hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå