Gå til innhold

Fastlegeordningen er ganske morsom!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk brev i dag om at hele familien har fått ny fastlege, synd egentlig for vi var veldig glad i legen vår.

Vår nye lege har kontor i Sandes, sikkert fint der, men vi bor 2 mil syd for Oslo!

Kanskje litt lang for å levere en urinprøve? Må jo nesten ta en tredagers for å komme til legen jo:o)

Lenge siden jeg har ledd så godt som jeg har gjort i dag:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, det var gjerne en smuuule langt å reise;)

Skrevet

Hehe... God tur..

Neida.. det er jo veldig enkelt å bytte på internett da..

Skrevet

hehe.. godt det er fler som har ledd i dag da.. Samboeren min fikk nemlig brev om akkurat det samme.. Også i Sandnes, sikkert samme lege, så da kan dere jo samordne legenbesøkene og halvere bensinutgiftene ;o)

Skrevet

Kan jeg bare spørre om legen er utenlandsk? Vi bor i Sandnes og gubben har utenlandsk lege som skal flytte til Oslo snart med praksisen sin :o) Så vidt jeg vet står det ikke noe om dette på NAV sine sider (mtp adresse)...

Skrevet

Jepps, det var utenlandsk navn. Men vi bor ikke i Oslo, men i en kommune utenfor.

Hva heter legen til gubben din da?

Skrevet

Halshow Karim eller noe sånt. Går under navnet Halv Show her hjemme siden han faktisk er ganske morsom ;o)

Skrevet

"Oslo" er et ganske vidt begrep for oss som ikke kommer fra Østlandet forresten ;o)

Skrevet

Ikke samme navn nei, så da var ikke det forklaringen :o)

Skrevet

hahaha...og ikke står den nye legen jeg har fått på NAV sine sider engang....(",))))) bare de gamle....

Hvordan i huleste kan de sende ut brev med ny lege da, kan jo ikke bytte på internett så lenge legen ikke står der.....

hmmm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...