Jeg vil hete anonym!!! Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 Hvordan var formen i dagene, ukene etter at babyen kom til verden?? Var den så grusom som enkelte sier?
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 ærlig? ja det var helt jævelig...... men jeg tok ikke frivillig ks da. ble katastrofesnitt, så det er nok litt anderledes.
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 10. august 2007 #3 Skrevet 10. august 2007 Ærlig? Helt super :-D
Anonym bruker Skrevet 10. august 2007 #4 Skrevet 10. august 2007 Bare tull. Jeg har tatt keisersnitt for snart 3 år siden, jeg var helt slapp og sliten i noen dager fra begynnelsen og blødde litt i et par dager. Også litt svimmel etter barnet mitt ble forløst på grunn av setersfødsel, og jordmødrene hjalp meg for å pleie denne blødende keisersnittarret etter jeg fikk en dusj, det følte ingenting noe smerter i snittet, bare en rar følelse av lammelse og slappende. 3 uker senere ble jeg bedre igjen og arret var blitt glattere og finere. Jeg er nå 25 uker på vei og skal ha keisersnitt igjen til november på grunn av hjertefeilen min også. Barnet mitt holdt å miste livet under setersfødselen før legen oppdaget hjertet var svakt hos barnet mitt gjennon ultralydundersøkelsen etter jeg fikk rier da jeg var 38 uker på vei, men jordmødrene og legene trodde at barnet var tidlig født i 28-34 uker på bare 1589 gram og 44 cm. Men nå med nytt nurket er to ganger stort enn med forrige barnet mitt. Barnet mitt er snart 3 år og har endelig begynt å gå på barnehagen. Hun er bare 11 kg og 90 cm høy, men vokste opp 5 cm gjennom sommeren. Keisersnittet reddet livet av barnet mitt og meg. Bare hva de kvinner synes med keisersnittet eller naturlige fødsel når kvinner vil velge selv, men ikke 100 % sikre og trygge.
PintSizedDictator Skrevet 10. august 2007 #5 Skrevet 10. august 2007 På meg ble det hastesnitt og rett i narkose, men formen etter var som forventet den;) Var slapp og trøtt de to første dagene, men var oppe av sengen allerede dagen etter eg... Såret var så klart ømt, vel hele magen var øm de første to ukene, men ikke værre enn at eg overlevde^^ Så nei, for meg var det ikke så grusomt som folk sier..Men folk opplever jo smerte forskjellig da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå