Gå til innhold

grattis med overstått 11mnd dag måka =0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann

her skal jeg si deg ting skjer =0)

jeg er jo en bedagelig gutt,men nå syns jeg da mamma trenger noe mer å gjøre enn å strikke.så jeg har trimma henne litt ;o)

jeg svusjer ut i gangen,inn i stua,på kjøkkenet,i kattmaten,osv =)))

mamma bærer meg på matta mi,men neida.jeg skal ut å lage rot jeg =)

dvd filmer er kjedelig,men innimellom river jeg di ut når jeg fyker forbi.blomster er mer gøy.di blir så pene uten blad :D

jeg har lært en del ord da.så jeg sier di som regel hele dagen.fersken er favoritten nå.å jeg får spise den helt alene =)) tenk,det går bra det,heeeelt uten tenner....ja,er fremdeles prikkfrie gommer på meg...

jeg hyler av fryd når jeg er rask nok til å fange vaskebøtta til mamma.er så morro å plaske i den.selv om mamma mener det er nok vann på gulvet,så hjelper jeg henne masse.gåstolen er super.med den rekker jeg di fleste ting...nå har di jammen festa både dvd spiller og mere til her.ikke noe gøy det nei..

jeg er begynt å sove på dagene igjen.noe mamma er fornøyd med.må ha med 5-7 smokker i senga,hehe...å legger meg 20.30 hver kveld.da er det natt for meg.

nå har jeg å lært meg kunsten å sitte.balansen er ok,så mamma skal hente lekegrinda opp i kveld.hun mener jeg da får sitte sikkrere,,,vet ikke helt jeg.da får jeg jo ikke stikke dit jeg vil...

jeg er nå litt sen med det meste jeg.men mamma er fornøyd,så da er det greit.jeg vil heller ikke opp på kne.jeg åler fremdeles fra hoftene og opp.bruker ikke føttene i det hele tatt.det syns mange ser rart ut,hehe.

å du...jeg har fått kustus på bikkja vår.bare den ser meg,så stikker den på kjøkkenet =0) jeg er veldig glad i kosebamser,og den store der,den er hææææærlig å ruske litt i pelsen....katta er det ikke gøy med i det hele tatt.

håper du har det bra.å at du feira 11mnd din :o)

tenk,under en mnd igjen,så er vi 1 helt år!!! mamma lurer på hvor tia er blitt av.vell,ikke vet jeg,for jeg har ikke sett den...

klem fra "go gutten"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

(gratulerer med dagen begge to - hilsen hele dritgreifamilien, og dritgreibabyen)

Skrevet

Klattis-ligaen hilser også:-))

Skrevet

Grattis fra oss også... tenk så fort tiden går:-)

Skrevet

GRATTIS til både Goguttklatten og Måka!! Stoooore gutter :)

Og grattis til hun ene mammaen med røykeplasteret også, jeg heier på deg!!!

Skrevet

Takk for gratulasjoner, og gratulerer med vel overstått til deg også!

Det er stor stas å bli større. Tenka på alt det vi får oppleve, oppdage og gjøre...

Jeg synes at du har blitt veldig flink. Vi kule gutta må jo aktivisere mammaene våre, og resten av gjengen!

Selv har jeg klatret opp trappa til 2. etasjen flere ganger på egenhånd. Riktignok har mamma oppdaget hva jeg gjør, og diltet etter meg som en hund...

På selveste 11mnd dagen fant jeg opp en ny lek, men storebror sladret, så jeg fikk bare prøvd den etpar ganger. Jeg kan nemlig dytteen puff rundt i stuen, bort til salongbordet, og så klatrer jeg opp på bordet. Oppå der er det så kult å være, jeg kan bumse og danse mens jeg sitter oppå der...

Ellers så har jeg begynt å slippe meg når jeg står, men å gå er fremdeles for skummelt. Mamma er glad for det, for hun synes hun allerede løper etter meg nok...Skjønner ikke det?

Jeg har fått fem tenner...2 nede og tre opp...

Og de tennene kan jeg bruke...har prøvd dem på tærne til pappa, på kneet til mamma, og sko...det er kult med sko.

Vi har fått oss ny hund i huset. Hun er diger. Og når jeg gråter kommer dennne digre svarte saken bort til meg og gjør meg våt i ansiktet. Når jeg er på ekspedisjon på egenhånd, som f.eks å sjekke viktige ting som gassgrillen under trekket sitt, så legger den nye hunden seg rett ved meg. Det er fint for da har jeg noe å holde fast i mens jeg fikser..

Har endelig lært trikset at når hundene løper forbi meg i døren så snur jeg bare hodet bort...

Ellers så sover jeg bare en gang om dagen nå, men jeg soverf jo hele natten fra klokken 19 så jeg synes ikke at de kan klage.

MAT - jeg elsker mat! Gjør du?

Jeg spiser alt. Vi har spist på restaurant og da fikk jeg smake på mammas oliven og moskus mozzerella. Å det var digg!!! 7 oliven og tre mozzerella senere avfeide de meg med brød...sett på makan..

Baby mat spiser jeg bare om jeg må. Jeg vil helst spise det alle andre spiser. Og jeg vet å gi beskjed. Det tok litt tid, men nå ha de store endelig skjønt hva jeg sier når jeg hviner...

Vi var ute og jobbet i hagen forrige dagen. Jeg var flink og hjalp mamma masse. Det eneste var at mamma likte ikke det som stod på menyen min mens vi var der ute. Og det toppet seg visst da hun fisket ut 3,5 store pissemaur ut av munnen min. Resten hadde jeg heldigvis klart å svelge før hun oppdaget meg...

Jeg har lært å vinke også. Det er sjarmtrikset mitt. Jeg vinker når jeg ser noen, når de sier hade og vinker natta. Og så klapper jeg i hendene om de synger for meg...

Jeg sier "mamma, pappa" (sier helst pappa, for da kommer de jo begge....) "hei" og "natta"

Nå må jeg visst slutte, for mamma har tusen ting hun skal gjøre. Heldigvis er storesøsteren min her sammen med oss, slik at noen kan kose meg hele tiden...

Skrevet

Glemte å knusekose deg tilbake...

Her kommer den....*knusekos*

Måka

Skrevet

Gratulerer med overstått til begge to. tenker dere fikk feira til gangs..Nå kan vel snart forberedelsene til den store dagen begynne:-) Den som kommer om mindre enn en måned... Tida flyr selv om man åler seg fremover på gulvet.

Her har vi litt bedre tid enn dere til å bake kaker og blåse opp ballonger. To måneder igjen på dagen. Vi gleder oss alt, men er bittlittegranne sen med alt, så vi håper at det "skjer" litt mer både i munnen og med bena de neste månedene.. Men Travelbabyen har da skravla i orden og kan si 3-4 ord. Det er jo litt greit å kunne rope og kommandere når man bare sitter pal på gulvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...