Gå til innhold

flere som har hørt dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

at hvis beina dine hovner mye og blodtrykket begynner å stige (ikke FOR høyt da) kommer mest sannsynligvis babyen før termin og fødselen kommer til å gå forholdsvis kjapt?

fikk nemlig høre det i dag av ei som nettopp fikk sin, og jordmora hennes hadde sagt det til henne. Visste seg å stemme da ho ikke hadde termin før midten av august, og fødte i midten av juli!

kan jo krysse fingre og tær for at det kan stemme på meg også... Nå er beina så hovne at jeg nesten ikke klarer å gå!... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Moren min hovnet veldig opp i alle 3 svangerskapene, og med hun siste måtte hun bli satt i gang (14 dager over tiden). Så finnes nok unntak...:) Men er usikker på om blodtrykket hennes steg da.

Skrevet

vet at både mamma og hennes mor fødte tidligere og hadde problemer med å gå helt ut svangerskapet. Kanskje det er noe i genene?

gir seg ikke selv om jeg har de høyt eller i kaldt vann heller...

Skrevet

ville igrunn ikke født en mnd før termin jeg.. er jo en grunn for at de er der inne så lenge som de er.. ikke keen på å gå over heller, men de kommer når de kommer.. vann i kroppen er jo vanlig for de fleste høygravide nå i varmen.. og det er ikke behagelig..

Skrevet

joda litt vann i kroppen er greit, men å gå fra 0-1 i ødem til 2-3 i beina på 2 uker er litt i meste laget synes jeg... ikke et eneste par sko som passer. tilogmed crocs'a er for trange...

Skrevet

Da skulle jeg ha født for lenge sida....... Sukk, er vel unntaket som bekrefter regelen da...

Skrevet

Mamma hadde maaaaaasse vann i kroppen! Skikkelig hoven overalt da hu gikk med meg!

Jeg kom ikke før den 3 igangsettelseskuren 2 uker over tida, så tror ikke helt på den teorien desverre....... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...