Gå til innhold

kjenner liv,men....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjent mye liv i noen uker nå.. men den siste uken har det vært helt stille.. er det normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du på vei da?

Skrevet

det er vell etter uke 24 man skal kjenne litt hver dag..

Skrevet

er 21+3 nå..2 gangs..men har mistet mange ganger før denne så blir litt bekymret..

Skrevet

heisann! tror ikke du skal bekymre deg så veldig mye. hadde samme bekymringer, men ble beroliget med at man skal kjenne regelmessig liv fra og med uke 25. små barn har jo rolige dager slik som oss voksne, og det kan jo hende barnet ligger mot ryggen din slik at du ikke kjenner sparkene så godt:) men hvis det er sånn at du engster deg skikkelig, råder jeg deg til å snakke med jordmor slik at du får snakket om hvordan du føler det. det hjelper.:) lykke til videre i svangeskapet!

Skrevet

Det heter seg vel at om man er bekymret skal man gå til lege med en gang for å sjekke..om ikke annet,så for å berolige seg selv...men er nok ikke noe galt,du har enda noen uker igjen før du absolutt skal kjenne liv hver dag. men skjønner deg godt..

ta en tur til legen og hør hjertelyden,så får du nok nattesøvnen tilbake:)

Skrevet

jordmor sa til meg, at man skal kjenne etter liv hver dag , fra den stund man kjenner liv regelmessig.. så selv om du ikke er kommet så langt som det sies at man skal være, før man skal kjenne liv hver dag, så syns jeg du skal sjekke det .. trenger ikke og være noe galt, men da blir du også roligere etterpå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...