Gå til innhold

Er det HER de koseligste dibberne er, ja :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så koselig tone her jeg, at jeg bestemte meg for å få en hobby :-)

Det er et kompliment til dere hobby-dib-jenter, ta det til dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du ekke så værst du heller, mayaya ;)

Og, ja, dette er et kjempekoselig forum! Det koseligste forumet jeg har funnet på dib! Jeg starta meg å bare kikke litt innom her, og er her nå på jevnlig basis. Kjempetrivelige damer her inne! Og så hjelpsomme alle sammen :)

Skrevet

*kremt* vi bimmerne her er inne vel ikke så verst vi heller? ;) hihi =P

Er helt enig med deg jeg, her er det liksom ikke no drittslenging, ikke noe spydigheter eller noen ting =D

Skrevet

oi, bimmere også? :-o

hihi, javel da, dere også!!! :-D

Skrevet

uff, jeg glemmer selv hele tiden av at hobbyforumet er felles for dib og bim... *dunke meg selv i hodet*

ALLE her på hobbyforumet er greie folk :D Eneste forumet jeg ALDRI har sett drittslenging :)

Skrevet

Velkommen, mayaya :) Nå er jeg ganske fersk hobbyforum-dibber selv (langt fra fersk hobbydame riktignok), men sammen så tror jeg nok at jeg og du kan bidra til å opprettholde koselig-faktoren her, siden vi er to flotte jenter begge to :D hihihi :)

ps: bare det at rødhette er her inne er ene og alene nok til at forumet er verdt å være på!!!

Skrevet

Ja, rødhette har jeg allerede satt høyt i en annen tråd her :-)

Men deg derimot, har jeg ikke fått rost enda... Du er jo en som det ikke går mange av på dusinet :-) *klem*

Så får vi se da, om mayayaen kan hobbyere litt.. Det ville jo vært en revolusjon i seg selv! Men nå er jeg jo igang med å finne husmora i meg, så vi får se.... :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...