Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. august 2007 #1 Skrevet 9. august 2007 ...OG ALT VAR SOM DET SKULLE VÆRE!! Det blir en gutt, noe jeg har trodd hele tiden også! Alt sto bra til, og jeg er såååå glad!! Ny termin er 8. januar!
enpå3ogenpå1 Skrevet 9. august 2007 #2 Skrevet 9. august 2007 så gøy!!! Det er en fantastisk opplevelse :-) Hipp hurra :-D
Athina' Skrevet 9. august 2007 #4 Skrevet 9. august 2007 Gratulerer :-) Det er litt merklig, for litt siden, og folka har vel termin i desember, var det bare jenter som poppa opp så ul'n. Mens nå er det januarjentene sin tur og vi får gutter. Tror vi må gi opp ringtester og andte kjærringråd for det ser ut som har du sex og blir gravid i april får du gutt! Er jo helt snålt dette hehe
caringmum ! Skrevet 9. august 2007 #5 Skrevet 9. august 2007 koselig ! gratulerer ! da venter vi samme kjønn på samme dato ! (har en gutt fra før og!)
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 9. august 2007 #7 Skrevet 9. august 2007 Melder meg med jente den 8.januar jeg, så vet ikke helt med den gravid i april=gutt greia;)
Athina' Skrevet 9. august 2007 #8 Skrevet 9. august 2007 Vel det var kanskje en litt tynn teori ja *ler*
MajjaHarToVakre♥♥ Skrevet 9. august 2007 #9 Skrevet 9. august 2007 Ikke for å være frekk, men ja!! Tanken kunne jo vært god, hadde vært praktisk for mange;)
tudeluuu Skrevet 9. august 2007 #10 Skrevet 9. august 2007 Det hadde vært veldig kult om det var sånn, for da får kanskje vi februarere jenter?? jeg håper iallefall på det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå